Gå til innhold

BN produkter på Mekonomen


Cånkård

Recommended Posts

Cånkård

Var på Mekonomen i Tromsø her om dagen for å handle Prickbort. Kom da over div. produkter fra Bilnerden bl.a BN svamp, Surfex, Korrosol, mikrofiber og annet.

Så da ble det handlet inn svamp og korrosol :)

Var visst noe nytt de hadde begynt med, i følge han bak disken.

Er det flere som har oppdaget dette rundt om i landet, eller er dette noe som bare er i Tromsø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samarbeidet med BN startet vel i fjor om jeg ikke husker feil, men vet lite om hvordan det er i resten av landet.

Det er jo gull med surfex og korrosol tilgjengelig over disk rett borti gata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i det minste PB

PB kjøpe æ fra en av partneran her inne eller på bilutstyr nor :) får god literpris der :)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeejayTID

De priser seg litt opp, men ikke så ille hvis du trenger ett eller to produkter på rappen.

Skal selv ned å hente meg en kanne med autofoam til uka siden jeg ikke gidder vente en uke på pakke fra bn.

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig-Arne Haukebøe

PB kjøpe æ fra en av partneran her inne eller på bilutstyr nor :) får god literpris der :)

Så at bilutstyr nord hadde god pris på liters dunka nu, 59 kr litern.

Fikk for øvrig god pris på en 25 liters dunk, rundt 38 kr litern.

Men ellers er det ikke spesielt billig på PB. Mekonomen tar 69 fast for PB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen i Tromsø har etterhvert fått ett ganske så bra utvalg av bilpleieprodukter. Er faktisk flere av dem som jobber der som har litt interesse for bilpleie å :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Arild

Noen som vet om det finnes BN produkter hos møkkagnomen i stavanger? Den nye sjappa dems på åsen er vel landets største eller noe sånn.

Ikke dermed sagt at jeg beveger meg dit frivillig:)

Er det produkter fra BN der derimot..

Savner en lokal sjappe i stavanger man kan få litt bra produkter over disk. Har endt opp med å kjøpe enkelt jall fra meguiar når jeg har vært tom og det har hastet. Mye av det, eksempelvis felgrensen er bare skuffende :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Til de som bor på Østlandet, PB selges billig på Nordic Lift, 950,- for 25L.

Bilxtra på Strømmen tar også inn div produkter som PB, Korrosol, og litt annet snacks :)


Noen som vet om det finnes BN produkter hos møkkagnomen i stavanger? Den nye sjappa dems på åsen er vel landets største eller noe sånn.
Ikke dermed sagt at jeg beveger meg dit frivillig:)
Er det produkter fra BN der derimot..
Savner en lokal sjappe i stavanger man kan få litt bra produkter over disk. Har endt opp med å kjøpe enkelt jall fra meguiar når jeg har vært tom og det har hastet. Mye av det, eksempelvis felgrensen er bare skuffende :/

Clas Ohlson i nærheten? De har Sonax felgrens :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Skal bestille endel fra BN snart men det var sånn for å ha tilgjengelig ellers liksom..

Clas har vi da i lassevis her, men er ikke nødvendigvis bare felgrens jeg trenger.

Var på bilxtra her... De hadde ikke lov å ta inn korrosol osv.. Bare meguiar, turtle og cartec de hadde..

Men jall at det ikke finnes noen gode sjapper på bilpleie her i distriktet som du kan få bra saker over disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Skal bestille endel fra BN snart men det var sånn for å ha tilgjengelig ellers liksom..

Clas har vi da i lassevis her, men er ikke nødvendigvis bare felgrens jeg trenger.

Var på bilxtra her... De hadde ikke lov å ta inn korrosol osv.. Bare meguiar, turtle og cartec de hadde..

Men jall at det ikke finnes noen gode sjapper på bilpleie her i distriktet som du kan få bra saker over disk.

Hmmm, bare tull vil jeg tro.

Han som står for bestilling av varer på strømmen er veldig glad i å polere og shine bilen sin selv, så han er litt mer ivrig på å få inn "good stuff"..

De tar 219,- for 1 liter Korrosol.

De fører MG forbruker og proff(godt utvalg), AG, Turtle og cartec der også. Det er dyrt der, MEN, de har det tilgjengelig når det kniper :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Han karen på bilxtra i stavanger "har jobbet her i 30 år så jeg vet best".

Han påstod hardnakket at lakkforseglinga skulle på etter voks.. Det hadde han lært så sånn er det bare.!

Var ikke snakk om å ta inn noe annet der for de var veldig bundet av hva kjeden tok inn sa han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Sorry for at jeg lever" er vel det man må tenke da...

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnskolling

Han karen på bilxtra i stavanger "har jobbet her i 30 år så jeg vet best".

Han påstod hardnakket at lakkforseglinga skulle på etter voks.. Det hadde han lært så sånn er det bare.!

Var ikke snakk om å ta inn noe annet der for de var veldig bundet av hva kjeden tok inn sa han

Det er jo bare tull om han sier det, vi tar inn masse her som ikke kjeden kan si noe på i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Det kommer vel helt ann på hvilke avtaler de har med leverandørene sine. Leste jo innpå her for en tid siden at de ansatte til og med måtte gjemme kaffekoppene sine med "feil" logo på i pauserommet da leverandøren deres for et konkurrerende merke kom på kundebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...