Gå til innhold

E30 med holos...


Linda

Recommended Posts

challenger

Jeg hadde ett lignende marerittoppdrag på cosmossort BMW E36 3-serie for noen år siden, og jeg sleit virkelig med å finne nøkkelen til holofritt. Da endte jeg på Scholl S30 på grønn Uber eller Cyclo pute, med DA maskin. Link til innlegget i tråden min: http://www.detailersclub.no/forum/topic/3418-mbbmwpeugeot-mm/?view=findpost&p=159114

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

På ingen måte, søker du på glaze her på forumet vil det nok dukke opp maange laange diskusjoner om akkurat dette.

På en nypolert bil vil glaze kun redusere holdbarheten på voksen bittelitt ;)

Jeg har visst misforstått beskrivelsen han som lånte meg denne ga, beklager påståligheten min.

Linda; hvordan går det? Får du noe resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant dere ut av det i allefall ;)

Tja... fikk retta opp i de to testspotene jeg dumma meg ut på (tror og håper jeg)... men da var klokka så mye at jeg dura i vei for hånd på resten av bilen.. og kjørte maskin fra dørlista og ned. Forje eier har spraya noe rart/lakk eller lign fra listene og ned, og dette begynner å slippe. Fikk bort det meste, og der ble det ikke holos.. Kjørte i vei med gul uber pute (som ble svart) og +17. Men turte ikke teste mer på resten av bilen... Resten ble stæsja etter alle kunstens regler, og et lag med swissvax ... og eieren var strålende fornøyd han :)Får låne den igjen til høsten... Irriterende at ikke jeg fikk det til!!! Jeg er ikke fornøyd.. Men takk for alle tips og triks. Skal teste litt på E30'n som står på bukker i garasjen.. den skal lakkes alikevel.

Endret av Linda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...