Gå til innhold

Spm. Skal korrosol blandes?


Lyngaas

Recommended Posts

Den KAN blandes ut i vann, men SKAL ikke.

Er det lite igjen i flaska, KAN du fylle på litt vann for å gå ut siste rest. Mister dog noe effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den KAN blandes ut i vann, men SKAL ikke.

Er det lite igjen i flaska, KAN du fylle på litt vann for å gå ut siste rest. Mister dog noe effekt.

Jeg har prøvd å blande ut IronX med vann, men det skilte seg bare. Har du prøvd å blande ut Korrosol med hell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å blande ut IronX med vann, men det skilte seg bare. Har du prøvd å blande ut Korrosol med hell?

Ja, men det ble brukt omgående også. Mulig det skiller seg over tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har brukt BH Korrosol en stund. Nå den siste tiden har jeg begynt å blande den i 1:1 med vann. For felger og bilpaneler som ikke er så inni h_lvete tilsmusset med metallpartikler så er det allikevel mer enn nok effekt. Rosa blødning kommer umiddelbart og best av alt så tar det lengre tid før produktet tørker opp :)

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

 

VCDS / VAGCOM bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Iron remover som jeg kjøpte av Arnfinn (tidligere gruppekjøp) skulle være laget for å blandes ut med vann. Jeg synes ikke det var noe serlig å blande den ut pga. produktet dråpet seg på panelet isteden for å legge seg som en hinne. Når jeg bruker produktet uten å blande ut så har jeg ikke dette problemet.

Opplever du dette med IX eller korrosol, men likevel vil blande ut så hjelper det å blande i litt såpe. Da må flasken ristes før bruk pga. såpen og produktet skiller seg i flasken over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...