Gå til innhold

Ny sort Tesla 15/6 trenger pleie. Langhus


rcch

Recommended Posts

Da jeg synes detailingen til Tesla var helt ille , lurte jeg på om noen her inne ville prøve seg på en helg jobb med en sort tesla , kjøpt 15/6-2014. Skal på ferie nå men er hjemme rundt 10-11 juli . Vil og gjerne se hvordan dette gjøres, læres opp da jeg synes dette ser utrolig intressant ut. Er lærer av yrke og har en del elever som vil lære seg mer om mekking og holde ved like biler etc...Bor i Langhus, Akershus.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krister461

Av ren nysgjerrighet. Hvor fikk du utlevert bilen din? Vet Oslo/Drammen-gjengen fikk mye kritikk tidligere, men trodde de hadde skjerpet seg med klargjøringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet. Hvor fikk du utlevert bilen din? Vet Oslo/Drammen-gjengen fikk mye kritikk tidligere, men trodde de hadde skjerpet seg med klargjøringen...

drammen , fant masse rester fra voxinga og en del swirls...men så er den jo svart og ...men hadde forventa bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WrapStyle

Har selv jobba som klargjører og kan si dere en ting. En klargjøring vil ALDRI bli 100% bra, så ikke la det komme som et sjokk at resultatet ikke svarer til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...