Hyperd

Kjent merker - ikke nevnt på DCN?

Hvorfor er det slik at kjente verktøysmerker stort sett ikke nevnes på DCN?

Det virker som deler flere leverandører der ute som har gode kvalitetsserier som ikke er bruk hos medlemmene... Er det fordi merkene ikke kan poleringsmaskiner eller har det med at vi lærer av hverandre og dermed blir med produktene vi kjenner til?

Jeg ser på maskiner og fant for eksempel disse:

http://www.prishammeren.dk/shop/search-1.html?keyword=Polermaskin

Siden jeg er på jakt etter en nybegynner maskin så blir det nok ingen av disse, men synes det er rart at ingen andre blir nevnt.

Handler forøvrig også trofast hos norske nettbutikker...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, hvis du tenker på Makita, og Flex så er dem i bruk i fleng blant medlemene her i alle fall. :)

Hitachi har jeg selv hatt for noen år siden, sikkert flere som bruker den.

Dewalt har jeg ikke sett mye faktisk, kanskje den er litt "ukjent"

Så lenge du starter i det små så kan du godt gå rett på roterene maskin.

Søk litt her på forumet, så finner du mye tips. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hva du vil frem til, alle de maskinene du har i linken er jo kjente maskiner som flere bruker... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dewalt-maskinen er en god maskin, men når den veier nesten 4 kilo kontra 2,5 for en Flex eller Metabo, eller ca 3kilo for en Makita, så blir det litt for spesielt interesserte. Ellers har jeg hørt noe om at den starter på ganske høyt turtall også, noe som ikke nødvendigvis alltid er så trivelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider