Hyperd

Kjent merker - ikke nevnt på DCN?

Hvorfor er det slik at kjente verktøysmerker stort sett ikke nevnes på DCN?

Det virker som deler flere leverandører der ute som har gode kvalitetsserier som ikke er bruk hos medlemmene... Er det fordi merkene ikke kan poleringsmaskiner eller har det med at vi lærer av hverandre og dermed blir med produktene vi kjenner til?

Jeg ser på maskiner og fant for eksempel disse:

http://www.prishammeren.dk/shop/search-1.html?keyword=Polermaskin

Siden jeg er på jakt etter en nybegynner maskin så blir det nok ingen av disse, men synes det er rart at ingen andre blir nevnt.

Handler forøvrig også trofast hos norske nettbutikker...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, hvis du tenker på Makita, og Flex så er dem i bruk i fleng blant medlemene her i alle fall. :)

Hitachi har jeg selv hatt for noen år siden, sikkert flere som bruker den.

Dewalt har jeg ikke sett mye faktisk, kanskje den er litt "ukjent"

Så lenge du starter i det små så kan du godt gå rett på roterene maskin.

Søk litt her på forumet, så finner du mye tips. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hva du vil frem til, alle de maskinene du har i linken er jo kjente maskiner som flere bruker... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dewalt-maskinen er en god maskin, men når den veier nesten 4 kilo kontra 2,5 for en Flex eller Metabo, eller ca 3kilo for en Makita, så blir det litt for spesielt interesserte. Ellers har jeg hørt noe om at den starter på ganske høyt turtall også, noe som ikke nødvendigvis alltid er så trivelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av disse i linken er nok DeWalt sin minst omtalt her inne. Både Hitachi og DeWalt er i samme klassiske gate som Makita 9227CB. Makitaen er trolig fortsatt den mest brukte maskinen verden over, og noe av det mest skuddsikre som finnes. Jeg kjenner ingen argumenter for å velge DeWalt eller Hitachi fremfor Makitaen.

Roterende er nok med innen bilpleie også om 10 år, men med FlexDA og ikke minst Rupes har verden gått videre innen korrigering... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både Hitachien og Dewalten, og det er jo maskinene du linker til som i all hovedsak blir brukt her inne selv om Rupes hypen har tatt litt av det siste året :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hva du vil frem til, alle de maskinene du har i linken er jo kjente maskiner som flere bruker... ;)

Det er vel det at jeg stort sett leser DAS PRO, RUPES og FLEX i postene og da lurer jeg litt :)

Av disse i linken er nok DeWalt sin minst omtalt her inne. Både Hitachi og DeWalt er i samme klassiske gate som Makita 9227CB. Makitaen er trolig fortsatt den mest brukte maskinen verden over, og noe av det mest skuddsikre som finnes. Jeg kjenner ingen argumenter for å velge DeWalt eller Hitachi fremfor Makitaen.

Roterende er nok med innen bilpleie også om 10 år, men med FlexDA og ikke minst Rupes har verden gått videre innen korrigering... :)

Og det er vel forklaringen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive