Arild

Hva er best å bruke i rensemaskin?

La ut en annonse på finn under ønskes kjøpt og var så heldig at jeg klarte å få kjøpt meg en en strøken foma combivac for sterke 750.- inkl frakt fra en gammel bonde:)

Nå lurer jeg litt på hva folket her har brukt som rensevæske til sine maskiner?

Altså hva har dere fått best resultater med?

Fikk ei flaske med noe hagerty greier av en kompis, vet at foma har også egen væske, men er det noe annet som kan være enda bedre? Surfex hd? Kan vel ikke være for sterk blanding da for risikerer vel såpeflekker isåfall og må vel kanskje gå over med bare vann også da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruket chemikal guys fabric ett eller annet,greanclean,foma,en dæsj surfex og alt jeg kommer over :) Grunnen til at jeg blander ut foma sin en del er fordi den er veldig ubehagelig å få i pusten.Blander ganske svakt.Har en egen sprayflaske med sterk blanding om jeg ser flekker.Men viktigst av alt er å bruke børste etter ett lite minutt virketid.får med seg mye mer opp for hver gang da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker scholl Spam (kan ikke blandes og blir dyr) og mest Gtechniq W2, kan blandes og er svært effektiv:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid rent vann på maskinen og Gtechniq W2 / Chemical Guys Stain Extractor på sprayflaske ved siden av

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker scholl Spam (kan ikke blandes og blir dyr) og mest Gtechniq W2, kan blandes og er svært effektiv:-)

Glemte å nevne at jeg bruker spam også ;) Går fint an å blande den.Bruker 1 dl nedi bøtta når jeg vasker min nokså rene bil innv. Går nok i rensemaskin også, men vet ikke hvor effektivt det blir med svak blanding.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dårlig formulert ser jeg. Men den er ikke beregnet å blandes, så kan heller ikle svare hvordan denne fungerer i 1:10.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive