Gå til innhold

Bildegalleri


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Har nå åpnet bildegalleriet.

Så nå kan du opprette ditt egent galleri for bilen din B)

Galleriet finner du her

eller ved å trykke på galleri linken i forumet

Lagringplass er bare 10 mb pr. medlem så er lurt å resize bildene før man poster dem, man kan laste opp 10 bilder om gangen.

VIP medlemmer vil få mer plass, (100 mb) og vil ha mulighet til å lage en ZIP fil med alle sine bilder å laste opp så man slipper å velge hvert enkelt bilde :)

Galleriet er enda under test og vi har enda ikke bestemt oss for hvordan galleriet skal være, så trenger forslag til hvordan dere mener det bør settes opp med tanke på kategorier.

Så test i vei og kom med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET bra! Savnet denne funksjonen.. kjekt å ha et sted å legge bilder :=)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg ett biledgalleri pr. bruker ,men med mulighet for flere "undermapper" hvor vi kan gi spesielle navn og legge inn bilder der.

Også en dir. link til biledgalleriet fra brukerprofilen til den enkelte

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Kunne tenkt meg ett biledgalleri pr. bruker ,men med mulighet for flere "undermapper" hvor vi kan gi spesielle navn og legge inn bilder der.

Også en dir. link til biledgalleriet fra brukerprofilen til den enkelte

Pr bruker er kanskje bedre ja. Når man går inn på profilen til en bruker så har man en tab som heter Galleri der man ser bildene til brukeren. Men kanskje ikke det du mente?

Skal se på det pr bruker, flere som er enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr bruker er kanskje bedre ja. Når man går inn på profilen til en bruker så har man en tab som heter Galleri der man ser bildene til brukeren. Men kanskje ikke det du mente?

Skal se på det pr bruker, flere som er enig i det?

Tenkte på en kobling som kan hete "mitt galleri"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Tenkte på en kobling som kan hete "mitt galleri"

du har linken "Mine album" ved siden av kontrollpanel der du ser dine gallerier og bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er muligheten for å velge om et galleri skal vises til alle eller kun VIP.

Tenker på at man evt kan slippe å sladde skilt som kun vip ser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Hvordan er muligheten for å velge om et galleri skal vises til alle eller kun VIP.

Tenker på at man evt kan slippe å sladde skilt som kun vip ser

Galleriet blir åpent for alle, slik at alle kan se det. Hvis vi hadde begrenset det til bare VIP trur jeg ikke det hadde blitt spes mange brukere. Og de fleste vil nok at alle skal se det de legger ut i galleriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Du mener å ha en egen VIP kategori? jeg ser ikke helt behovet for det, da jeg trur de fleste vil at alle som er her kan se bildene :)

Men du kan opprette private album, men da er det bare du som ser bildene, og da er det ikke så mye vits hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Blir ikke noe egen VIP kategori i galleriet med det første. Men kan gjøre det slikt at de du har i vennelista de kan vise bildene dine. Hvis det feks er et album hvor du vil begrense hvem som kan se bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...