Olausse

Prisendringer?

Hva skjer med at prisene i nettbutikken har gått opp så mye a?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autofoam 5l var gått opp 50,- da jeg bestilte. Prisendring fra leverandør mener jeg. Mye, menmen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med at prisene i nettbutikken har gått opp så mye a?

Hei Olausse

Mange priser har gått opp, men ikke mye. Prisene inn til oss har gått opp, som dessverre alt gjør her her i verden. Å følger ikke vi dem, så finnes det ingen butikk lenger og det er ingen tjent med.

Men jeg kan ikke se at vi ikke er konkurranse dyktige på de fleste priser?

Autofoam 5l var gått opp 50,- da jeg bestilte. Prisendring fra leverandør mener jeg. Mye, menmen.

Ja dessverre er det sånn av og til, men vi lover at vi skal være konkurransedyktige på pris :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allt går jo som regel opp i pris hvert år. mat butikkene öker prisene 2.ganger i året for eks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja priser går opp i ny og ne.. men 20% økning er da litt da :) I allefall når andre butikker fortsatt har de inne til ~250/260kr for 5l.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt generelt:

De andre butikkene kan jo ha et varelager som allerede er betalt for, bevisst selge noen produkter med lav/ingen inntjening ("lokkepriser", ikke noe galt i det), eller de kan ha glemt å justere prisen og kanskje gå på en liten smell.

Eller noe helt annet, som at de har et volum som gjør at de får bedre pris fra leverandør... forskjeller er bra spør du meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja priser går opp i ny og ne.. men 20% økning er da litt da :) I allefall når andre butikker fortsatt har de inne til ~250/260kr for 5l.

Sjeldent ned da ;)

Men jeg kan se at den selges billigere, men de fleste ligger rundt vår pris på 299,-

For at dere skal ha mange butikker å velge mellom, er det viktig at vi som butikk tjener noe på det vi driver med, eller sitter kunden igjen med et dårligere utvalg av butikker og varer.

Jeg skal love at vi skal være konkurranse dyktig på pris, men ikke prispresser :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt generelt:

De andre butikkene kan jo ha et varelager som allerede er betalt for, bevisst selge noen produkter med lav/ingen inntjening ("lokkepriser", ikke noe galt i det), eller de kan ha glemt å justere prisen og kanskje gå på en liten smell.

Eller noe helt annet, som at de har et volum som gjør at de får bedre pris fra leverandør... forskjeller er bra spør du meg :)

"eller de kan ha glemt å justere prisen og kanskje gå på en liten smell"

Her lå nok feilen :huh:

Endret av Johnny-Puma
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive