Gå til innhold

S&S 1 - 1995 Toyota Corolla


Ole M

Recommended Posts

AppelsinSkall

Synes det var en veldig fin S&S. Bilen ser ut til å være mye bedre holdt enn mange nye, dyre biler.

Cred gitt :)

Her har de munnstykke til støvsugeren din:

http://www.proffia.no/Rengjoring/Tepperens/Tilbehor/Mobelmunnstykke-for-tepperens?overcatid=4

Munnstykket er 39mm diameter innvendig, men de har masse overganger. Prisen er med frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Flott S&S og en god jobb du har gjort her. Hadde ikke gjettet at dette var første S&S hvis du ikke hadde sagt noe.

Ser ut som at din Corolla er i meget god stand. Det ser man tydelig på bildene dine her i denne tråden, både før og etter jobben ble utført.

Egentlig burde du beholde den fremfor å selge den. Selv om det nå er en vanlig og kjedelig bil, så blir det jo en bil som er verdt noe når alle de andre er borte og denne er i god stand. Den dagen vil den kanskje også få tittelen som en klassiker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Flott jobba, btw du burde ta av plugghettene og sjekke at det ikke ligger mer vann nedi der :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Knallstrøken denne her, er jo bedre en når den var ny :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Konge jobb! :) Den ble jo super flott, må jo nesten være norges fineste Corolla av det årskullet ;) Skal ikke bli noe problem å få solgt den der slik som den ser ut nå. Flott S&S også, cred herfra :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Kjempebra jobb og writeup. Flotte bilder og tekst. Stå på :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cred fra meg også, fin første S&S!

Likte også godt alufelgene :-P

Motorvask med HT på disse motorene har det en tendens til å kunne komme litt vann ned til plugger. Kan være en ide å nappe ut plugghettene å blåse med litt trykkluft.

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

Synes dette var en veldig flott S&S jeg. Bilen ser også ut til å være i langt bedre stand enn gjennomsnittet av disse bilene. Jeg slenger meg på de som slår et slag for å beholde den. :) Cred!

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Flott S&S, bra skrevet, flotte bilder. Mye bedre enn de S&S jeg selv lager ihvertfall. Og bilen er knall den! behold den til alt knekker sammen! (hvis ikke vet jeg at svigermor leter etter en slik bil hehe)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for positive tilbakemeldinger! :) Gir meg absolutt motivasjon til å fortsette! Skal sjekke plugghettene og tørke opp eventuelt vann som ligger der. Og jeg skal innrømme at jeg plystret Toyotaen til Magdi mens jeg holdt på... ;)

Mange av dere er klare i deres mening om at jeg burde beholdt bilen sjøl. Ja, jeg ville egentlig avskiltet den og lagret den på en tørr og god plass, men dette er da plass jeg ikke har... Vi har en enkeltgarasje + en smal innkjørsel, så det blir litt styr å plassere 3 biler på rekke og rad her inne. Hadde jeg hatt en låve for eksempel, så hadde nok bilen blitt beholdt og restaurert!

Kommer til å prøve å få 30k for denne, men jeg vet ikke om det går. Corolla er egentlig ikke mye verdt, uansett stand. Men jeg gjør et forsøk, så får vi se!

1995 Toyota Corolla - Rød (Solgt)
2010 Skoda Superb - Titanium Grey (Solgt)

2017 Volkswagen Golf - Tungsten Silver

2005 Opel Vectra - Beige Metallic (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Ole M!

En meget god første gangs S&S! :)

Var ganske godt vedlikeholdt den Corollaen din jo.

Cred er gitt :)

Gratulerer med ny bil også! ;)

Endret av Kenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...