Gå til innhold

VW Golf II


garrett_T4

Recommended Posts

garrett_T4

Da har jeg kjøpt meg en 2er golf, planen er å ordne den opp å selge den videre, blir vel et fint prosjekt for bilpleie;)

Slik ser den da ut, før jeg har gjort noe med den.... more to come......

1zh139.jpg

1zh140.jpg

1zh141.jpg

1zh142.jpg

1zh143.jpg

1zh144.jpg

Effektanlegg og GTI leppe ligger her å venter:)

Nye dørhåndtak og vinterhjul kommer i morgen.

Spylte av den snøen da hvertfall;)

Endret av garrett_T4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja så bra ut uten snø på....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn 3 dører = familiebil :P

Fin bil. Har en Zweier selv, bare 3-dørs, pre 88-dører, små fangere og doble lykter. Altså en `85 modell ;)

Artige biler :)

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil... Golf 2 er kongebil... har hatt 7-8 stykker selv :) Lekker farge også og ser jo ut som denne er relativt strøken vel? 90 modell GL?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Er ikke sikker på modell enda:P jeg hadde full shine på den sist sommer da;)

Fikk den billig via jobb, får se hvor mye som skal gjøres etterhvert, er på jakt etter nye seter fram da, da disse er litt paj fra før...

Tiden vil vise, greit å fikse den opp, da jeg jobber på V.A.G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da jeg jobber på V.A.G.

Da vet du sikkert at det ikke heter "V.A.G" lengre også... for mange år siden endret "Volkswagen Audi Group" navn til "Volkswagen Group" som dem heter i dag (evt. frem til Porsche nå velger å endre navn igjen).

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er teknisk stand osv på bilen? Hva skal du selge den videre for?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Skal være bra teknisk, teknisk leder å lærlingen på jobb som gikk opp til fagprøve sist sommer gikk over den som forberedelse. par bremseslanger, 1 liten bulk, 2 småe skraper, dørhåndtak trege, førersete slitt og litt overflaterust i 1 dør.

Får se hvor mye jeg gidder å gjøre på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ista, var faktisk en 90mod;)

Ja, så det...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
garrett_T4

Viste seg at produsenten av senkesettet som står på har gått konken,og da står jeg uten papirer:/ så da bestillte jeg nytt, 60/60 med papirer:). knipsa noen bilder utpå ettermiddagen i dag:

DSC00091.jpg

DSC00093.jpg

DSC00095.jpg

DSC00096.jpg

DSC00102.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh... det hengerfestet skal av, eller?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...