Gå til innhold

Hjelp til produkter, ferdig


Citrus

Recommended Posts

Lurer på hva jeg skal bruke på dette settet.

Skal polere disse i kveld, så de blir klar til montering i morgen. Kommer kanskje noen bilder :P

post-539-1235844604_thumb.jpg

Endret av Citrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autobahn!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collinite insulation wax kanskje. Er jo laget for kraftstolper, burdegjøre jobben i underetasjen også :D

har ikke det. Dette skal fikses i kveld.

Og bør man ikke bruke produkter som er utviklet til bil.

Er det noen poeng å gå på med s40 for hånd, redd det blir for mye søl med 145 pads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om holdbarhet er fra jeg selv la denne på felgene i begynnelsen av februar... fungerer veldig bra enda i alle fall, selvom det bare er en måned siden.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du det blir for varmt til CR?

Understellet ditt blir jo ikke varmt, så det burde gå fint... Hva med mer holdbare ting som f.eks Shield da?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Autobahn holder det, hvor stor forskjell det er på Shield og Autobahn vet jeg ikke ang holdbarheten da på de to.. Duragloss 105 også henger bra på, men tror jeg hadde renset de med Swissvax cleanerfluid og så en runde med Autobahn jeg... så er det bare å vippe av hjula når det virkelig skal vaskes nøye...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det bare å vippe av hjula når det virkelig skal vaskes nøye...

... "bare" :S Du får det til å høres så enkelt ut :\

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he.... ja rett jekk og lufverktøy er det en grei jobb da.. men hvor ofte det blir gjort er en annen sak ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg ferdig, fikk faktisk mange wow :P

5 timer på ett senkesett :huh:

Tørr ikke tenke på hvordan det blir med hele bilen da...

Kommer tilbake i morgen, nå er jeg trøtt og vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDER!!!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...