Gå til innhold

Vask av Golf 2 og Passat...


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • skoTner

    6

  • bjorke

    5

  • virtual

    3

  • offroad

    3

Mest aktive i dette emnet

Very nice! Skvatt litt når jeg så før bilde av Passaten din Bernhard. Unormalt at den er så dirty :o Hadde dere med slange slik at dere fikk brukt Foamgun inne på Statoil?

Endret av Vegar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Bra jobb dette gutter :)

Hepp hepp Bo... Reka avsluttet med litt wet t-shirt show...

Very nice! Skvatt litt når jeg så før bilde av Passaten din Bernhard. Unormalt at den er så dirty :o Hadde dere med slange slik at dere fikk brukt Foamgun inne på Statoil?

Jeg vet, men vært mye jobb og syke barn den siste tiden, så døgnet har ikke hatt nok timer... Hadde vi slengt på 4 timer til i døgnet så...

Nei, jeg knabbet den slangen som er i båsen til de ansatte der inne og dro den ut til båsene våres :D

De tjente ihvertfall ikke mye penger på oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deilig å få vasket bilen.. Merket jeg led av veldig dårlig samvittighet frem til i går kveld ;D

[color=#FF0000][url="http://www.redrabbits.com"]www.redrabbits.com[/url][/color]
--------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker jobb... er alltid en god følelse når man har fått gjort det der.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hva som er så spes med den svampen der kontra vanlige svamper som ellers er bannlyst her i forumet??????????????? Ser helt ordinær ut for meg, bare litt større.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hva som er så spes med den svampen der kontra vanlige svamper som ellers er bannlyst her i forumet??????????????? Ser helt ordinær ut for meg, bare litt større.. :blink:

En svamp vil alltid være en svamp... uansett hvem som produserer den.

http://no.wikipedia.org/wiki/Svamp

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne er litt annerledes da.

hehe... ja vel? Hvordan får du det til?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kan nok skille mellom celulose svamper og natursvamper, problemet med svamper generelt er at den har groper i seg som holder på møkka og ikke slipper det når du skyller.. Natursvamper er noe dedre der, der er det mer plass i porene og møkk a slipper letter..

men ja hvorfor zymol svamp Bernhard..

Ellers så begge bilene bra ut nå ja, men fy og fy å møkkete de var før dere startet

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være kritisk altså Skotner, men denne er visst litt annerledes. I motsetning til andre svamper som riper lakken, gjør ikke denne det. Man kan visst se når den begynner å trekke til seg møkk, og skyller den da. Noe mer vet jeg egentlig ikke, men jeg kommer nok ikke til å bruke den :)

Fant noe info: Moulded without paint killing silicone, this heavyweight Zymöl sponge is forever supple and drenches your car in soft frothy bubbles, helping you slide dirt and foreign matter away from your paint with minimum effort.

Features

Silicone Free = Less friction against your paint surface.

Safe for all Zymöl waxes.

Excellent quality.

Super Soft feel when wet.

Comfortable size to hold.

Durable.

Directions for use:

Always use a Zymöl sponge in straight lines on your paintwork this helps reduce swirl marks on the clear coat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er fortsatt laget av "svamp". Svamp er jo ikke bare et navn, svamp er jo en betegnelse på en steintype og en dyreart. Noe kan være laget av svamp... svamp er svamp altså. ;) hehe... Kranglefant nå? :P

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee
Var ikke meningen å være kritisk altså Skotner, men denne er visst litt annerledes. I motsetning til andre svamper som riper lakken, gjør ikke denne det. Man kan visst se når den begynner å trekke til seg møkk, og skyller den da. Noe mer vet jeg egentlig ikke, men jeg kommer nok ikke til å bruke den :)

Fant noe info: Moulded without paint killing silicone, this heavyweight Zymöl sponge is forever supple and drenches your car in soft frothy bubbles, helping you slide dirt and foreign matter away from your paint with minimum effort.

Features

Silicone Free = Less friction against your paint surface.

Safe for all Zymöl waxes.

Excellent quality.

Super Soft feel when wet.

Comfortable size to hold.

Durable.

Directions for use:

Always use a Zymöl sponge in straight lines on your paintwork this helps reduce swirl marks on the clear coat.

Siste linja gir vel ett hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...