Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her? Trenger hjelp til å se på bil


pOwerslave

Recommended Posts

Driver å ser etter ny bil. Har kommet over en bil i kristiansand som jeg kunne tenke meg. Er litt lang å reise lillehammer - kristiansand hvis det blir bomtur. Er det noen i kristiansand området som har mulighet til å se på en bil for meg? Betaler alle utlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er fra Kristiansand... men bor der ikke dessverre :P *hirr hirr*

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :)

Kult... Hvor hen? Lund her :P

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vågsbygd i 18 år så Søm et år, flyttet litt rundt etter det. Har leilighet i Kristiansand sentrum som leies ut om dagen.

Er i Skien nå men flytter nok til Porsgrunn om ikke lenge da vi ser etter hus der (må ha stooor garasje)

Sorry for OT men bilen ble jo solgt :P

Endret av Hardstyler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vågsbygd i 18 år så Søm et år, flyttet litt rundt etter det. Har leilighet i Kristiansand sentrum som leies ut om dagen.

Er i Skien nå men flytter nok til Porsgrunn om ikke lenge da vi ser etter hus der (må ha stooor garasje)

Sorry for OT men bilen ble jo solgt :P

Søm er på feil side av broa ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det Vågsbygd i mitt hjerte :wub:

Godt å høre Arnfinn!! Født og oppvokst i Vågsbygd!! Byens beste vestkant :P

Søm er på feil side av broa ;)

Helt enig!! Lund og Vågsbygd synes jeg er de beste plassene. Men Lund er farlig dyrt for tida.. Har vel kanskje alltid vært det.. Foreldrene mine bor der..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Kristiansand har vært og er overpriset syntes jeg...For personer som vil inn på boligmarkedet så er dette vanskelig..

Ja, det er helt sikkert! Kom meg inn på markedet for snart 3 år siden... Kjøpte leilighet, men sugler fælt på ett hus.. Men da må en nok litt lenger ut av byen.. Søgne er ikke så galt, men prisen kommer seg der også.. Så vi får se med tida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...