Concker

Noen som er kjent i Krakow?

Hei!

Skal en tur til Krakow i ferien, og tenkte litt på tanken å ta med rattet i Avanten min for å få sydd på nytt skinn da jeg tenker at prisen sikkert ikke er veldig høy for denne tjenesten der nede..

Men noen som har noen tips/erfaring hvor jeg burde lete?
Hadde sett for meg å kanskje vært i kontakt med en sjappe der nede i forkant, slik at de evt kan ha riktig skinn etc på lager :)

Evt om er andre ting jeg kan passe på å kjøpe/få gjort der nede? (Tar fly så har ikke med bil) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til noen som driver med restaurering av ratt, men jeg ville hvertfall dradd med meg slitedeler til bilen(e) når jeg først var der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo forsåvidt, men veit ikke helt hva jeg kan ta med meg av kurrant størrelse av slitedeler da det meste er oppgradert til noe annet fra før ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du får det med deg i kofferten er det ikke noe problem. Jeg tok med meg komplett forstilling til to Galanter, to par bremsekalippere, fronlykter til Elantra, bremseskiver f+b+klosser til Elantra, travers til Elantra, bærekuler til Mercen til alexanderst og diverse annet småtjafs, fordelt på fire kofferter og en bag som overvekt... Bortsett fra at det veide et tonn var det ikke noe stress.

Når er det du skal nedover? Jeg kjenner jo folk fra Kraków som kjenner folk i Kraków, så godt mulig at noen av dem kjenner til reputable sjapper som restaurerer bilratt der. Bare ikke forvent at de snakker (så bra) engelsk hvis du må ut av byen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av div sikkerhets grunner så sier jeg ikke når på offentlig forum ;)
Men er noen uker til er det.

Mulig jeg kan handle med meg noen bremseskiver/klosser til bruksbilen, ellers er det meste av understell osv oppgraderte deler som handles på egne sider som lager det (034 motorsport etc) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive