Gå til innhold

kjemi AS?


Marius1

Recommended Posts

Tommy

Jeg bruker Microavfettingen deres, den fungerer meget bra, og er ikke så dyr. (tror vi betaler ca 400.- + mva for en 25L dunk) Men jeg vet ikke om privatpersoner får handle der.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Microavfettingen deres, den fungerer meget bra, og er ikke så dyr. (tror vi betaler ca 400.- + mva for en 25L dunk) Men jeg vet ikke om privatpersoner får handle der.

Var den du brukte på trykk kannen jeg tenkte på ser du :)! Tar meg en tur ut og sjekker når det er hjemover! Brukt den på folie også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Var den du brukte på trykk kannen jeg tenkte på ser du :)! Tar meg en tur ut og sjekker når det er hjemover! Brukt den på folie også?

Har brukt den på folie også (ikke matt folie) uten problemer. Kemi A/S har ikke utsalg, de er en liten fabrikk, som produserer kjemikaliene, og leverer til firma/utsalgs steder. Vet Bilxtra leverer fra dem, men de har et kraftig påslag, sist jeg hørte, så skulle de ha nesten 1200.- for en 25L dunk.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt den på folie også (ikke matt folie) uten problemer. Kemi A/S har ikke utsalg, de er en liten fabrikk, som produserer kjemikaliene, og leverer til firma/utsalgs steder. Vet Bilxtra leverer fra dem, men de har et kraftig påslag, sist jeg hørte, så skulle de ha nesten 1200.- for en 25L dunk.

Akkurat! Prøver meg så ser vi! Takk for tips Tommy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Hvis du vil, så kan du komme utom meg en dag, å få med deg en skvett, som du kan prøve ut, så slipper du å handle en hel 25L dunk for å få testet den.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil, så kan du komme utom meg en dag, å få med deg en skvett, som du kan prøve ut, så slipper du å handle en hel 25L dunk for å få testet den.

Høres flott ut! PM'r deg når jeg er kommet hjem så ser vi når det passer best for begge:) Kommer hjem rundt mandag om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...