Gå til innhold

Ang polering av båt/pris


kjimmern

Recommended Posts

kjimmern

Hei. Siden min far har påtatt seg rep av motor på båt, lekte jeg med tanken å maskerte opp et felt for å sjekke om jeg fikk bort noe oksidering el noe lignende . Sånn ble resultatet av 2 steg med menzerna fg 400 og 2500 . Mulig jeg kan justere komboen litt. Fikk også vite at eier hadde tenkt å lakkere opp igjen og blir morro og se hvordan han reagerer , da han hadde prøvd tidligere med drill og et eller annen guffe.

Hva tenker dere ang prisen på en sånn jobb? Blir evnt bare det røde.

post-1868-0-01414900-1401477420_thumb.jp

post-1868-0-88367600-1401477524_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Moro med store forskjeller, men det er nok lurt å avtale med eier først, for nå tvinges han litt til å få utført jobben.

Når det gjelder pris ville jeg vurdert hvor lang tid det tok å gjøre den biten du tok, finne en timespris inkludert materiell som du kan leve med, også gange med hvor lang tid du tror resten vil ta. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

Takk for svar :) blir nok uansett billigere med tanke på at han hadde tenkt til å sende den til lakkering hos en forhandler , men ser poenget ditt :)

Endret av kjimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

Sjekket du kun med fg400? Kan tenke meg det er godt nok med en stegs med det.

Å siden det kun er snakk om det røde feltet så går det jo fort.

Så si to timer x timelønn(inkl matriell)?

Ja , gjorde det og ble bra det også , men tenkte jeg skulle få opp glansen litt med 2500 , men mulig der holder med fg400 da jeg egentlig ikke så noe stor forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme type båt,bare hardtop..og samme røde stripa. Tar 2 stegs på stripa hver vår, men likevel blir den matt på slutten av sesongen..mulig våtsliping må til for å holde glansen? Men i år har eg lakkert stripa mørkeblå..masse finare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...