Gå til innhold

Mothers Powerball 4paint


Stein86

Recommended Posts

Heisann, leste igjennom et amerikansk bilblad og fant en reklame for denne saken her:

mothersball-sample.jpg

Står litt om den her også:

Klikk her =)

Er vel endel som har som har brukt powerball mini til felger og sånt, men har noen testet denne typer her som er laget for å bruke på lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I agree, men kanskje den er brukenes til vanskelige plasser på fangere og sånt. :unsure:

Selv om jeg kommer til de fleste plassene på golfen med min flex DA og 6" pads så lenge jeg taper godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Alle powerballs er også ment for for lakk, felger er jo ofte lakkert de også, ellers så funker de på lykteglass, dørkarmer og steder det ikke lett å komme til med vanlig poleringsmaskin. veldig kjekke saker

Drillen trenger ikke være så sterk den, men det spiser batteri da når en polerer med den.. så greit å ha noen batterier å bytte på med.

men å polere en bil med den skjer nok ikke ;

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Jeg har denne selv, den er stooor og man må ha mye moment for å få denne til å dra rundt, hvertfall når man bruker press. Man må antakelig kjøpe en drill som koster like mye som en polermaskin, so what's the use?

Denne er også helt sinnsykt ustabil. Det er også en skrue som sitter noen cm inni den... Farlig.

Går jo ann å påføre voks med den da...

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Funker på billig B&D her, men bedre med Bosch sin..

Kjøpe drill? alle har vel drill vel? he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Jeg har drill fra B&D til 598 på CO. Den fikser det ikke.

Litt av meningen med en sånn er jo at man skal komme til vanskelige steder, men så fort den møter på hindringer stopper det opp.

Dessuten er det sinnsykt mye jobb å fjerne overflødig produkt etterpå.

Powerball produktene er gode, men Powerball for paint er ikke i samme gate:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...