Gå til innhold
Gustav C.

Swissvax leather cleaner forthe - løst

Recommended Posts

Gustav C.    0
Gustav C.

Brukte nettopp leather cleaner forthe på et førersete jeg nylig hadde renset med vanlig leather cleaner for 3-4 uker siden. Fikk opp mer møkk enn jeg hadde forventet og da ble jeg kanskje litt ivrig.. På siste hjørnet av sete gnukket jeg i stedet for å tørke av/dra av i en retning og der ble skinnet missfarget! Fikk litt hetta og har tenkt å la det tørke se om leather milk kan hjelpe, men tviler litt. Brukte ren hvit stoffklut så jeg er redd fargen har tatt skade, men ble ikke med noe farge på kluten heller.

Noen som har noen tips? Min egen bil, men skinnet har vært ganske strøkent frem til dette.. :(

Endret av Gustav C.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Boundish    137
Boundish

Ble det lysere eller mørkere på det området som ble misfarget? Evt bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alexanderst    1 878
alexanderst

Et bilde sier mer enn 1000 ord

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gustav C.    0
Gustav C.

Det ble mørkere, men når det hadde tørket over natta var det nesten ikke synlig lengre.

Har bare mobilkamera og missfargingen var ikke synlig på bildet, så måtte gi opp det.

La setet inn med leather milk og buffet av samme retning over området. Etter dette har jeg ikke tenkt mer over det, så kan ha vært heldig. Lærdommen for meg ble å lese bruksanvisningen på nye produkter..

Takker for respons uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig