Dennis

knuste Swissvax boksen min

Har klart å dytte ned en boks Saphir voks bak hyllen der den sto, og mye av voksen har ligget utafor boksen 1-2 dager da hele boksen gikk i knas :( . Skader dette voksen?, mener om den tørker ut? Den kjennes lik ut slik som den var før.

Har lagt det i en pose nå til jeg finner en ny boks å stappe det i, men greit å vite om jeg enda kan bruke voksen.

Nå er det heldigvis ikke Divine eller noe annen spes dyr voks men kjipt uansett :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Putte den i en tett brødpose eller no så er du vel sikret. Evt. finne en tupperware-boks som er hakket større og som rommer den Swissvax'en igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes lite kjekt ut. tror ikke den skal være ødelagt enda ihvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør ikke ødelegge voksen Dennis - du vil se/kjenne det på konsistensen.. Skal sende deg en ny beholder jeg. Det du må gjøre er å få den over i ny boks (med en skje eller lignende), da vi den sannsynligvis få en litt kornete konsistens - men dette fikser man som oftest med en runde med hårføner... Send meg adressen din på en pm slik at jeg får sendt deg en ny beholder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok engang viser det seg at her inne ordner det seg som oftest om uhellet er ute. Og då er det selvfølgelig best å være inne.... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er hva vi kaller service ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det bør ikke ødelegge voksen Dennis - du vil se/kjenne det på konsistensen.. Skal sende deg en ny beholder jeg. Det du må gjøre er å få den over i ny boks (med en skje eller lignende), da vi den sannsynligvis få en litt kornete konsistens - men dette fikser man som oftest med en runde med hårføner... Send meg adressen din på en pm slik at jeg får sendt deg en ny beholder :)

Wow! skikkelig service ja :o forventet ikke den. Tusen takk for svar, og super service :thumbup:

Utentvil best å ha voksen i boksen, ser litt jalla ut å komme med en plastpose med voks, spes hvis jeg skal ta andre biler. Trur jeg kommer med en pakke smør og gnir på bilen :P

å igjen tusen takk Dag, blir utentvil kjøpt mer Swissvax snart :D Har enda ikke fått prøvd Saphir, skal på bilen til våren, gleder meg:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde faktisk med Divine'en min! Men kvitteringa ligger desverre i Sør-Korea... Er det mulighet for å ordne noe her? Voksen er også ødelagt. Den reagerte med parkettoljen....

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig blank parkett no då :P Beader som bare pokker :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wow! skikkelig service ja :o forventet ikke den. Tusen takk for svar, og super service :thumbup:

Utentvil best å ha voksen i boksen, ser litt jalla ut å komme med en plastpose med voks, spes hvis jeg skal ta andre biler. Trur jeg kommer med en pakke smør og gnir på bilen :P

å igjen tusen takk Dag, blir utentvil kjøpt mer Swissvax snart :D Har enda ikke fått prøvd Saphir, skal på bilen til våren, gleder meg:)

Skulle bare mangle Dennis, servicen er en del av totalpakka :)

Samme skjedde faktisk med Divine'en min! Men kvitteringa ligger desverre i Sør-Korea... Er det mulighet for å ordne noe her? Voksen er også ødelagt. Den reagerte med parkettoljen....

:D

Nja... er ikke like klar denne her... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du tomme divine bokser? :rolleyes::P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Selger du tomme divine bokser? :rolleyes::P

Dont push it baby ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall service Dag...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, i tillegg til god veiledning ang SV produkter :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritbra, sånn skal det være!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thumbs up for Dag! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive