Gå til innhold

Gritguard Bøtte 18,9L vs Gritguard Bøtte 13,2L


djrobbie

Recommended Posts

Jeg kom til å bestille BILNERDEN sin 13,2 L bøtte , men den følger ikke med lokk og er mindre enn f.eks AlienAutoSpa sin 18,9L med lokk

Bilnerden: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_40&products_id=6

AlienAutoSpa: http://www.alienautospa.no/produkt/eksterior/bottegritguard/botte-med-gritguard-lokk

Prisen er nesten akkurat den samme!

Bør jeg returnere bøttene jeg kjøpte hos bilnerden ?

Har antall liter noe å si for resultatet av bilvasken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

Antall liter har ingen ting og si, å trenger du lokk såfremt den ikke skal stå ute etter vask? Ser at alien er utsolgt for sin , så det jeg hadde gjort var å beholdt den du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 18,9 liter bøtta med lokk. Har aldri hatt bruk for lokket til nå, og antal liter har ingenting å si, blander jeg en full bøtte med såpe, så bruker jeg ikke opp halve bøtta engang :)

Behold den du har :)

- Kenneth Melheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonkanon

Jeg bruker faktisk den lille bøtta, foretrekker dybden på den når jeg skal skylle BN svampen og slipper å bli våt til albuen. Dersom en aldri skal transportere varmtvann til en vaskeplass så forsvinner litt av vitsen om den bare skal stå i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandera

Lokk er helt fantastisk :)

Eller, det vil si, bruker det nesten bare på vinteren når jeg vasker i selvvaskeanlegg, men synes også det er greit å ha med på ferie. Da fyller jeg bøtta med ferdigblandet surfex, prickbort, såpe og vaskehanske og andre mer eller mindre nyttige produkter. Greit å kunne skru på lokket hvis noe skulle begynne å lekke så man slipper iron x i bagasjerommet.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Jeg bruker lokk når jeg tar med bøtte til vaskehallene på vinterstid da det ikke er forsvarlig å vaske hjemme i kalde perioder :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...