djrobbie

Gritguard Bøtte 18,9L vs Gritguard Bøtte 13,2L

Jeg kom til å bestille BILNERDEN sin 13,2 L bøtte , men den følger ikke med lokk og er mindre enn f.eks AlienAutoSpa sin 18,9L med lokk

Bilnerden: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_40&products_id=6

AlienAutoSpa: http://www.alienautospa.no/produkt/eksterior/bottegritguard/botte-med-gritguard-lokk

Prisen er nesten akkurat den samme!

Bør jeg returnere bøttene jeg kjøpte hos bilnerden ?

Har antall liter noe å si for resultatet av bilvasken ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antall liter har ingen ting og si, å trenger du lokk såfremt den ikke skal stå ute etter vask? Ser at alien er utsolgt for sin , så det jeg hadde gjort var å beholdt den du har :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 18,9 liter bøtta med lokk. Har aldri hatt bruk for lokket til nå, og antal liter har ingenting å si, blander jeg en full bøtte med såpe, så bruker jeg ikke opp halve bøtta engang :)

Behold den du har :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilnerden har også den store bøtten, men den er ikke synlig fordi den ikke er på lager.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker faktisk den lille bøtta, foretrekker dybden på den når jeg skal skylle BN svampen og slipper å bli våt til albuen. Dersom en aldri skal transportere varmtvann til en vaskeplass så forsvinner litt av vitsen om den bare skal stå i garasjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokk er helt fantastisk :)

Eller, det vil si, bruker det nesten bare på vinteren når jeg vasker i selvvaskeanlegg, men synes også det er greit å ha med på ferie. Da fyller jeg bøtta med ferdigblandet surfex, prickbort, såpe og vaskehanske og andre mer eller mindre nyttige produkter. Greit å kunne skru på lokket hvis noe skulle begynne å lekke så man slipper iron x i bagasjerommet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha med lokk. Skal jeg ut på tur har jeg alltid vaskebøtte samt vaskeutstyr med i bilen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker lokk når jeg tar med bøtte til vaskehallene på vinterstid da det ikke er forsvarlig å vaske hjemme i kalde perioder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokk er supert som de andre sier :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker lokket mye jeg også på vinteren.

Endret av freakshow87
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer vistnok et nytt lokk til den 13,2 Literen om et par måneder, i følge Bilnerden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har både 13 og 18 liter, dolly på 13 liter og lokk på 18 liter.

Lokk er greit å ha når du skal på tur\i vaskehall som nevnt av flere her. Men bruker mest 13 literen uten lokk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive