Gå til innhold

Hva er akseptabel pris for microfiber buffekluter


Vagaddiction

Recommended Posts

Vagaddiction

Sitter og glor litt på Ebay for og se om det er mulig å kjøpe et heftig lass med microfiber kluter og lurer på hva ville du gitt for 288 kluter . Kan få 288 kluter med frakt for 1300kr men jeg har seff ingen anelse om disse klutene er bra. Ville du gamblet på dette eller betalt 1,5 gang mer i norge for sikker kvalitet. Tenker at om disse klutene ikke er bra for lakken kan de jo brukes til og tørke feks interiør,ruter og div. Fortell gjerne hvor dere vet om steder man kan kjøpe store kvanta uten å måtte selge en kroppsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagaddiction

Ja jeg så at de selges både løse,12,24 osv. Jeg kjøpte ett lass med kluter i fjor via et gruppekjøp her inne men ser jo det nå at etter min første poleringsjobb med voks så går det jaggu mye kluter på 1 bil. Klart jeg vasker dem men noen går alltids i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Akseptabel pris er alt fra 5 kr til 150 kr pr stk.Det er spinnvill forskjell å buffe for eksempel voks med en blå fluffy mf til 35kr fra bilnerden og de røde til 80kr som swissvax har som skal brukes til det samme.Jeg bruker dem i hvert fall ofte til voks :) De røde fra swissvax er de jeg har likt best til nå.Ellers har jeg hundrevis fra gruppekjøp som er helt ok.Kjøper også inn fra bunnpris av og til når jeg handler.Store kluter som en kan buffe produkt på en hel bil med.De koster rundt 25 kr :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...