Driller

Spørsmål vedr Polish Angel

Noen som her erfaring med voks fra Polishangel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det funker bra?

Prøvd felgvoksen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forløpig bare prøvd Famous. Den gir en fantastisk fin wetlook og til nå god holdbarhet. :)

Har planer om å bestille litt mer fra UK i løpet av vinteren. :)

Hvis du ser i loggen min her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/17487-davids-logg/

og S&S tråd her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/17774-s-s-lamborghini-gallardo-2004/ så har jeg brukt Polishangel. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter S&S fra DavidRS tenkte jeg å gå til anskaffelse av Master Sealant til min kommende Model S, men det er ingen nettbutikker som har denne i 200ml for tiden. Er det noen som vet om en alternativ kilde å handle fra?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestiller du fra Scandicshine får du den sendt rett fra Tyskland. Det tar ikke lang tid har jeg lest om andre som har bestilt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte Scandicshine en e-post. Jeg klarer kun å finne den i 500 ml hos de, og det er litt mer enn hva jeg trenger for en bil :) Vil tro de kan skaffe siden de har agentur på PolishAngel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har kjøpt en flaske polish angel master sealant og en fl famous og lurte på om disse skal brukes sammen eller hver for seg ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har kjøpt en flaske polish angel master sealant og en fl famous og lurte på om disse skal brukes sammen eller hver for seg ?

Begge disse står særdeles godt alene og fungerer utmerket på den måten. Du vil lese av andre poster på forumet her at mange gjerne "topper" en sealer med en voks.

Det kan du sikkert også gjøre med Famous på Master Sealant. Selv har jeg aldri prøvd eller følt noe behov for å gjøre dette.

Greit å kjenne til forskjellen på en voks og en sealer. Voksen er fremstilt med organisk materiale, ofte i form av den berømte carnauba oljen og/eller flak. Sealer er et kunstig fremstilte produkt som ofte er nokså hardfør.

Ta også en titt på guiden til truhaa her på forumet, en av DCN gründerne. Den er informativ.

Endret av Rayhaako
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive