Gå til innhold

Sprayflasker


Marius1

Recommended Posts

Bakken

Jeg har noen blå og oransje sprayflasker som jeg mener jeg har kjøpt på Europris en gang i tiden. Kjempefornøyd med disse. Du kan jo ta turen innom der og se hvis du har en sånn butikk i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius1

Jeg har noen blå og oransje sprayflasker som jeg mener jeg har kjøpt på Europris en gang i tiden. Kjempefornøyd med disse. Du kan jo ta turen innom der og se hvis du har en sånn butikk i nærheten :)

skal sjekke dem :) Så lenge det ikke blir som prickbortflaskene som begynner å lekke... Kansje det bare er jeg som er for ivrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius1

akkurat! Jeg prøve den på clas i første så får jeg heller ta strafferunde som det som regel pleier å bli ;)


Disse er helt ok. :)

Synes de jeg postet er finere med farger og sånn! :ph34r:


Bare såvidt ok. :)
Jeg syns de lekker veldig fort og enkelte stoffer får fargen på trigger til å farge av. Fikk røde fingre engang, husker ikke hva jeg da hadde på den. :)

tynner? :P


Forresten det her dobbel trigger sprayhode, noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Disse er helt ok. :)

Jeg hadde korrosol i en sånn flaske, og det fungerte VELDIG fint for meg. Ingen problemer, og ingen lekkasjer :)

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Jeg har prøvd en drøss med slike flasker før, men bestilte 10 Atomizaflasker fra Bilnerden i fjor, og angrer ikke i det hele tatt. Har vel 14 Atomizaflasker nå med forskjellig sprayhode, og de tåler sinnsykt mye juling, anbefales på det sterkeste. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpeedKid

Disse er helt ok. :)

Har tre av disse selv (brukt i ca 9mnd), ikke hatt noe problem over hode med PB, Surfex og korrosol. Hodene har ikke tetta seg og de sprayer like fint. MEN det er ikke de råeste, liker flaskene fra g techniq best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

akkurat! Jeg prøve den på clas i første så får jeg heller ta strafferunde som det som regel pleier å bli ;)

Synes de jeg postet er finere med farger og sånn! :ph34r:

tynner? :P

Forresten det her dobbel trigger sprayhode, noen som har prøvd det?

Jeg bruker stort sett bare dobbelttriggere siden jeg da bare trenger å trykke halvparten så mange ganger på triggeren...

De fungerer veldig bra, men avhengig av produkt brukt varierer forstøvingen veldig. Tykkere produkter som felgrens og IronX fungerer ikke så bra med slike triggere. Prickbort, Surfex HD og tilsvarende tynne væsker fungerer veldig bra.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius1

Jeg bruker stort sett bare dobbelttriggere siden jeg da bare trenger å trykke halvparten så mange ganger på triggeren...

De fungerer veldig bra, men avhengig av produkt brukt varierer forstøvingen veldig. Tykkere produkter som felgrens og IronX fungerer ikke så bra med slike triggere. Prickbort, Surfex HD og tilsvarende tynne væsker fungerer veldig bra.

Akkurat men har du link til noen? Bruker Korrosoll og Sonax felgrens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har tre av disse selv (brukt i ca 9mnd), ikke hatt noe problem over hode med PB, Surfex og korrosol. Hodene har ikke tetta seg og de sprayer like fint. MEN det er ikke de råeste, liker flaskene fra g techniq best :)

Jeg har vel aldri sagt at disse er helt rå. Jeg sa de er helt ok. :)

Selv synes jeg at de grå fra MG, Atomiza, CG.. osv er de beste sprayhodene man får, men disse må ofte kjøpes over nett.

Når det gjelder flasker foretrekker jeg disse.

IMG_3431_1024x683.jpg

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...