Gå til innhold

Polering av bil med dekaler


Citrus

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Må nok tape over de mht kantene, noen kan du nok kjøre over men du kan ta farge eller smelte de om det blir varmt.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tar det opp, for er nyskjerrig på dette selv... har fått jobb på to biler som er profilert opp begge to. Så har undret litt på dette hvordan jeg skal angripe saken uten å "ødelegge" dekoren med poleringsmaskinen.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mener fortsatt du ikke trenger å polere over de, tok farge av en stripe på en bil selv, og svogern min fikk dratt av farge på Range Rover bokstavene med poleringsmaskin. så ser ikke noe point i å polere over det uansett, er ikke der du skal fjerne riper :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en rød lastebil uten klarlakk med hvite bokstaver på.De ble rosa. Tok endel tid og få de hvite igjen,men ble bra til slutt.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, da er det nok noe forskjell på klistremerker som benyttes, at de er fargeekte bla, dvs samme farge tvers imellom, den jeg tok var sort og ble hvit etterpå.. not fun at all...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har logo på bakruta til servicebilene våre, og selv om det er høy kvalitet på trykket blir logoen hvit der bakrutepusseren har gått over. Men noen lager logoer i "standardfargene" man får på filmen, og denne tåler jo en god del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...