Gå til innhold

Kurs på vestlandet - sør for Molde


lammis

Recommended Posts

Jeg er vel ikke den eneste som synes det er litt dårlig med kurs for oss som bor helt vest i Norges land.

Men det blir ikke noe med mindre ikke noen tar initiativ heller. Så jeg prøver meg med å lufte tanken om ikke annet.

Hvis det hadde blitt ordnet kurs i Førde e.l. Florø f.eks. har vi da nok folk som vil komme å delta på kurset? I første omgang. Max 5-6 plasser alt etter som hva instruktørene mener er hensiktsmessig.

Jeg tenker da å leie inn instruktører/ lokale, så betaler de som deltar på kurset for dette, samt overnatting til instruktørene. Blir det jeg som arrangerer kurset, så tar jeg selvfølgelig ingenting for det. Dette handler ikke om profitt.

Ser for meg ett 1 eller 2 dagers kurs, med sosialt samvær selvfølgelig.

Poenget er å få til noe på lik linje med alle kursene som foregår midt og øst i landet, med samme kursbevis o.l.

Håpet er jo at noen av de store læremesterene kan komme å holde kurs for oss, når vi først kjører i gang noe.

Jeg har endel erfaring med å arrangere kurs innen hundetrening, så dette blir vel i teorien noenlunde det samme sånn tekinsk sett, så jeg ser ikke det store problemet å arrangere noe slikt bare vi har en vettig plass å avholde kurset. Det har jeg noen løsninger på allerede, men vi får se interessen først tror jeg.

Det er bare å hive seg på tråden, om du vil være med men også for de som kunne tenke seg å stille som instruktører.

Endret av lammis
  • DCN Poeng 3

"Mennesker som sier at det ikke lar seg gjøre, bør ikke forstyrre dem som er opptatt med å gjøre det"
-George Bernhard Shaw


Skoda Fabia (skabberakket) Rød -00 | Ford Focus -05 lyseblå | BMW 318 -07 koksgrå | VW Touran - sølvgrå | LR Range Rover -08 hvit | Camp-Let "Limited  Edition 1969" -13 hvit coat.

Ford Mondeo stv. 2009 mod. Panther Black met.
Litt bilder: http://lammis.no/mondeo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg skal ta noen telefoner i morgen å se hva jeg kan få til. Følg med her, så vil det komme oppdatering før helgen om hva som går å få til. Hadde vært greit å fått avsatt en fast dato/ helg, så folk kan få meldt seg på osv.

"Mennesker som sier at det ikke lar seg gjøre, bør ikke forstyrre dem som er opptatt med å gjøre det"
-George Bernhard Shaw


Skoda Fabia (skabberakket) Rød -00 | Ford Focus -05 lyseblå | BMW 318 -07 koksgrå | VW Touran - sølvgrå | LR Range Rover -08 hvit | Camp-Let "Limited  Edition 1969" -13 hvit coat.

Ford Mondeo stv. 2009 mod. Panther Black met.
Litt bilder: http://lammis.no/mondeo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skulebollen

Er helt klart med på ett kurs i førde/florø.. Om ikke prisen er for ille. Jeg er dog nybegynner som bare har lest maange timer på forumet.. :P

Nettopp kjøpt meg en Metabo roterende men tørr nesten ikke sette igang og bruke den :P

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er helt klart med på ett kurs i førde/florø.. Om ikke prisen er for ille. Jeg er dog nybegynner som bare har lest maange timer på forumet.. :P

Nettopp kjøpt meg en Metabo roterende men tørr nesten ikke sette igang og bruke den :P

Bor du langt unna Florø?

"Mennesker som sier at det ikke lar seg gjøre, bør ikke forstyrre dem som er opptatt med å gjøre det"
-George Bernhard Shaw


Skoda Fabia (skabberakket) Rød -00 | Ford Focus -05 lyseblå | BMW 318 -07 koksgrå | VW Touran - sølvgrå | LR Range Rover -08 hvit | Camp-Let "Limited  Edition 1969" -13 hvit coat.

Ford Mondeo stv. 2009 mod. Panther Black met.
Litt bilder: http://lammis.no/mondeo/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...