Gå til innhold

Er dette greie produkter? eller noe jeg bør bytte ut før handel?


Andy89

Recommended Posts

lurer på om dette er noe som går ann å bruke:

Supreme Shine Microfiber - 3-pk

Water Magnet drying towel

Wash Mitt

Wheel Brush Ultra-safe

Hot Rims all wheel cleaner

Bilglass-forsegling Proff-sett

NXT Glass Cleaner

Prickbort avfetting 10L

Er helt ny på dette så best å spørre først :P

Endret av Andy89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har ei grei pakke der, men jeg tror jeg ville tatt en tur på www.scandicshine.no og sett på Chemical Guys sin miracle dryer i stede for water magnet! Tror den suger vann litt bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt ser veldig bra ut, untatt Water Magnet, den finnes det bedre alternativer til :)

Felgrensen er veldig effektiv, så ikke la den ligge for lenge på felgene, siden den ikke er syrefri!

Prickbort og ruteforsegling er knall, og ett lite tips; meguiars slide lock brush er veldig fin til interiør og eksteriør, koster jo bare litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette her! Mer eller mindre de samme produktene jeg startet med faktisk :)

Men som de over meg her sier; bytt ut Water Magnet med noe annet. Jeg har både Water Magnet og Chemical Guys sin Miracle Dryer, og sistnevnte er laaangt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bra pakke dette her..

Glemt såpe?

Jeg syntes ikke water magnet er så dårlig jeg da, men mange liker de ikke så enten har de vært uheldige med sine eller så har jeg vært heldige med mine ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, har Såpe, Voks og Scratch X liggenes her hjemme <ahttp://www.detailersclub.nouploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> og 4 stk Pads

Er det virkelig vits handle fra 2 nettsteder bare for å få den andre tørkekluten?

og kan det være greit å ha 2 tørkekluter?

så ikke dum ut den børsta heller

Endret av Andy89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Du kommer til å teste flere tøklehåndkler og mitts uansett så bare bestill ;)

PS husk 10% rabatt da for DCN medlemer, samt at du sniker til deg en transporkasse også om du er over 1500,-

løØøp og kjøØøp

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å teste flere tøklehåndkler og mitts uansett så bare bestill ;)

PS husk 10% rabatt da for DCN medlemer, samt at du sniker til deg en transporkasse også om du er over 1500,-

løØøp og kjøØøp

Hva må man gjøre for å få den rabatten? Gjelder den på alle produktene?

Har ennå bestilt noe fra SS, men har planer for en bestiling før våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si det helt bombesikkert, men regner med at det er pga det setter seg i plastikken og blir hvitt.. noe som er vanskelig å få vekk

Endret av Emil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser scrach x og voksen ikke må komme i kontakt med plast, hvorfor ikke?

hva skjer da?

Behandle alle plast-og vinyllister FØR man går i gang med korrigering og polering or hånd, så går det bra. Jeg bruker Meg's TRim Detailer ;)

Eventuelt; gjør som proffene og masker! Men dette er ikke nødvendig når du skal jobbe for hånd :)

Endret av kazzper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...