Gå til innhold

Brukt av Surfex HD


EspenE

Recommended Posts

Når jeg bruker Surfex HD så syns jeg den tørker på lakken veldig fort? Føler liksom ikke at jeg rekker rundt bilen før den har tørket der jeg startet. Er det flere med denne erfaringen? Skal den ikke liksom sitte på litt før avspyling?

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

på forvask lar jeg den ligge på i ca 5 min før jeg jeg legger skum over.. men passer på at bilen har stått i skyggen en stund før jeg vasker.. er lakken varm pga sol så har jeg opplevd at den tørker fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som har skummulighet, men jeg spriter opp skumblandingen med surfex. Da tørker det ikke så lett ut og jeg slipper å påføre i så mange omganger :) ser ut til å fungere som et skudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Har mine produkter inne. Dvs romtemp. Om du blander surfex i veldig varmt vann vil det selvfølgelig fordampe fortere. Det viktige er som skrevet over at bilen er kjølt ned, helt står i skyggen. I direkte sollys tørker det veldig fort. Med lav vårsol ta en side av gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...