Monica84

Scholl eller 3M? -veteran uten klarlakk

Jeg har en veteran som ble lakkert på slutten av 80 tallet uten klarlakk. Har sett mange sverger til Scholl og 3M, er en av disse å foretrekke eller spiller det ingen rolle- begge vil fungere like bra?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en veteran som ble lakkert på slutten av 80 tallet uten klarlakk. Har sett mange sverger til Scholl og 3M, er en av disse å foretrekke eller spiller det ingen rolle- begge vil fungere like bra?

Hei :) Menzerna vil fungere akkurat like bra. Mange andre merker også. Hvilken maskine vil bli brukt og er det dype riper?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble nylig ferdig med en veteran med slik lakk. Kjørte da både menzerna og scholl, og begge fungerer veldig bra. Personlig liker jeg menzerna noe bedre pga lenger kjøretid og bedre cut og glans på grov polish, faktisk ofte mindre hologram også.

Du trår nok uansett ikke feil med noen av de..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menzerna eller scholl, jeg liker ikke 3M på SS lakk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en roterende, husker ikke merket men tung som faen er den så spørs om jeg ikke må ønske meg en Flex DA i 30 årsgave i mai :rolleyes:

Den har ikke spes store riper- trur jeg. Den har blitt minimalt vasket og stelt med siste 10- 15 åra. Jeg har overtatt den fra min far og skal hente den i morgen så ser tilstanden på lakk bedre da. Vet den ikke er polert på minst 10 år så det blir nok "litt" å ta tak i uansett....

Hvit VELDIG møkkete skinn i den også. Skal bli veldig gøy å se før/etter på den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive