Gå til innhold

Scholl eller 3M? -veteran uten klarlakk


Monica84

Recommended Posts

Jeg har en veteran som ble lakkert på slutten av 80 tallet uten klarlakk. Har sett mange sverger til Scholl og 3M, er en av disse å foretrekke eller spiller det ingen rolle- begge vil fungere like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg har en veteran som ble lakkert på slutten av 80 tallet uten klarlakk. Har sett mange sverger til Scholl og 3M, er en av disse å foretrekke eller spiller det ingen rolle- begge vil fungere like bra?

Hei :) Menzerna vil fungere akkurat like bra. Mange andre merker også. Hvilken maskine vil bli brukt og er det dype riper?

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nylig ferdig med en veteran med slik lakk. Kjørte da både menzerna og scholl, og begge fungerer veldig bra. Personlig liker jeg menzerna noe bedre pga lenger kjøretid og bedre cut og glans på grov polish, faktisk ofte mindre hologram også.

Du trår nok uansett ikke feil med noen av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en roterende, husker ikke merket men tung som faen er den så spørs om jeg ikke må ønske meg en Flex DA i 30 årsgave i mai :rolleyes:

Den har ikke spes store riper- trur jeg. Den har blitt minimalt vasket og stelt med siste 10- 15 åra. Jeg har overtatt den fra min far og skal hente den i morgen så ser tilstanden på lakk bedre da. Vet den ikke er polert på minst 10 år så det blir nok "litt" å ta tak i uansett....

Hvit VELDIG møkkete skinn i den også. Skal bli veldig gøy å se før/etter på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...