Dette er et populært innlegg Audi S8 4 829 Skrevet 20 April, 2014 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Etter 5 uker offshore så var det godt å komme heim til litt bilpleie, denne gangen hadde eg lovet å poler en Jaguar XK8 1997 Anthracite Metallic som min onkel kjøpte for 1 år siden ca. Bilen vart parkert i garasjen og planen var å ta en vask men først skulle eg se på den bagasje lokk leppa som var montert på, den hadde løsnet i ytterkantene litt og så ikke noe bra ut med all den svarte ekstra sikaflexen rundt heller. Var meget usikker på ka eg skulle gjøre med dette, la den være eller ta den av. Men i kjent stil klarte eg ikke å la være. Under kunne man se noe hvitt inni også Fant meg en gammel is boks som eg klippet til og fikk lurt den mellom slik at den kuttet fint opp limet, ja det ser enklere ut en det var hehe Ja da var den av og nye utfordringer dukker opp, få av restene uten å skade lakken! Da var der bare å starte med litt tålmodighets arbeid, ting tar tid, fant meg noen små plast skraper som funket bra til dette Tja det minker hehe Denne vart også brukt Rot blir det Når det meste vart fjernet, prøvde ikke å skrape for mye i lakken, så tok eg S03 gold og handpolerte av resten av limet som da vart igjen, dette gjekk faktisk mye bedre en forventet . 50/50 En liten bulk kom litt mer til syne etter man fjernet trunk lipen Da var det på tide å gjøre klart til vask, men først måtte den nykjøpte 12L flasken settas i sammen. Men så regnet det så mye ute at eg ville vente til det ga seg litt ute, så hadde lovet eier å se litt på hvorfor caben var så treig med opne seg, så hadde googlet litt på dette på forhand slik at eier hadde kjøpt inn til olje skift, denne tanken er bygget slik at man må demontere for å skifte oljen. Men da kommer denne godt med. Proff og en smell så var tanken tom. Så vart det ny olje, denne er anbefalt å bruke til dette, men jaggu dyre dråper, 1200kr for 1L hehe Måtte jo lage meg en spesial da her. Så vart taket testet 5-6 ganger og funker utmerket nå. Fikset også programmeringen av side rutene, når fører døren åpnes så skal vinduet gå litt ned og så opp igjen når du lukket, i dette tilfellet gjekk det bare ned, prosedyren her var å sette tenningen på kjøre begge rutene heilt ned holde bryterne inne i 7 sec så kjøre de opp og holde bryterne inne i 7 sec så av med tenningen, da funket det. Surfex blanding 1:5 Men været vart ikke bedre, det regnet hele dagen, her var felgrens og brickbort klart. Ei bøtte for felg vask den andre for berøringsvask, blandet med NXT såpe. Denne gangen la eg først prickbort, lot det så virke i 10 min så toppa ej den med surfex å så til slutt autofoam. Ei runde med felg børsten for å løse opp dritten på dekkene. Så avspyling før en runde med Iron x Iron x fant ingen ting på lakken som eg kunne se men den fant litt på felgene. Så avspyling før ei runde med berøringsvask, litt skum må man ha. La så skum over og gikk over med kost på div plasser man ikke kommer til med svampen for å løse opp. Her var det en del dritt på listene Så vart det en runde med clay towel og ONR som smøring. Da vart denne hentet frem fra skapet. SV Fabric vart så blandet ut i flasken, denne flasken blir grundig vasket og tørket etter bruk. Fortsatt Fabric i flasken og sprayet på og jobbes inn med kost i sirkel bevegelser. Åpnet opp for bedre tilgang nedrest på caben. La også merke til noe merkelig på lakken også før eg startet med rensen var som en olje film på panelene, og det var ikke lite heller, har ikke sett dette så gale før fikk ikke noen gode bilder av dette dessverre. Men måtte bare forsette med rensen, spylte så av grundig med mye vann, her har du mulighet å bruke en rensemaskin , men siden været var så gale så tok eg heller en lengre skylling med vann før eg startet med SV Neutrailzer denne er til å få ut såpe rester den skal også sprayes på og jobbes inn i sirkelbevegelser. Før den spyles av med mye vann bruk hageslange, da er du sikker på du ikke skader noe med HT Bilen vart enda en gang dynket med surfex 1:5 før avspyling bare for å være sikker på at eg fikk bort den spesielle filmen som føltes låg på bilen? Da vart bilen kjørt inn for tørk, fortsatt noe som ikke føltes heilt bra når eg tørket bilen man kunne fortsatt se litt regnbuens farger? Så vart denne testet for første gang Få ut mest mulig vann så den tørker fortere. Etter 1 døgn så var den tørr, var ca 20 grader i garasjen. Men for å gjøre tildekkingen mye lettere og slippe limrester fra beskyttelse duken så teiper eg rundt først med kvalitetsteip som ikke etterlater limrester. Kjøpt inn litt på biltema Så vart SV Lotos protectant gjort klart. Sprayes på med 30cm avstand i et fint jevnt lag, bruk åndedrettsvern Så la det stå i 1 døgn før strøk nr 2 Da vart flasken renset og spray hodet pumpet med rent lunkent vann før den vart tørket og lagt til i bagen Klargjøring for litt korrigering. Lys må man ha. Så var det på tide å sjekke litt lakk. Her var det mye vandring på tykkelsen, på høgre side frem til skjerm var omlakkert, men med mye varierende tykkelser. Bakluke Høgre bak skjerm. På toppen av skjermen H dør H frem skjerm Panser V skjerm vandret mye på målingene her å. V dør Bak skjerm Så var det litt tilstandsbilder av lakk Bak skjerm, her har det vert noe før ja. Men siden dette panelet har vert omlakkert virket det nesten som det var under klarlakken men usikker. Dør, tilstanden var omtrent slik. En del slitasje Panser. Bagasjelokk Da var det bare å velge seg en maskin for denne jobben da Tenkte å prøve gul MF fra Rupes, først skifte bakplaten som skal være til bruk for dette formålet, dei ser heilt lik ut og veier det samme så er usikker på hva som er forskjellen her? Dette vart test komboen Men tydeligvis så var ikke lakken noe glad i denne komboen, det ga en grå hinne som var meget vanskelig og buffe bort. Så skiftet over til S30+ og oransje pad. Dette ga mye bedre kjøre tid og korrigerte ok, måtte ta et par runder for å fjerne dei verste RDS ane Men mye groper i klarlakken her Så da var det bare å fylle opp flasken. Spredde på trin 1 kjørte opp påfull pupp med 5-6 pass og så 2 pass på rundt 4 i hastighet. Ja paden mettet seg fort så her vart kosten brukt etter vær runde, det er jo en god vane å legge seg til i grunn. 50/50 panser Det kommer seg men lakk tykkelsen vandret så mye at det var en del området at RDS måtte bli der dessverre Her er et godt eksempel på noen som har vert her før og ikke maskert kantene godt nokk med maskin polering, så her er lakken dessverre borte. For å ikke gjøre det verre så teipet eg over det området. 50/50 høgre fremskjerm, om du ser nøye på høgre side der eg ikke har polert enda så ser dere et matt felt, her er det gjennom klar lakken Så satt igjen dette feltet, mye arbeid med konstant lakkdybde målinger på lakk under vegs Testing av rupes lykt funker bra på mørkefarger. Da for eg over forsiktig rundt dette feltet resten tok eg for hand. På det matte feltet var målene på ca dette. Rundt så låg det på dette. Og så økte det litt på etter vert som kom 10 cm fra. 50/50 fører dør. Var ganske krevende å jobbe slik med en lakktykkelse som varierte så mye og fikk derfor ikke fjernet så mye som eg hadde håpet på, derfor så var det greit å bruke en slik kombo som ikke tar for mye, men heller kan ta flere runder slik at man har litt mer kontroll. Bedre blir jo det Bakskjerm. Ongoing, fin maskin å jobbe med dette her brukere, maskering etter behov når eg jobber meg rundt bilen, da får eg litt avveksling også. Men for å spare tid så er det sikkert bedre å ta hele bilen i en sleng. Denne her tok eg for hand siden der var ei gummilist rundt. Bigfoot mini vart brukt på mindre tilgjenglige paneler Bagasjelokk 50/50 Var en del av dette også i klarlakken, små sprekker? Turde ikke å ta noe mer for å fjerne det, siden lakken var som den var. Så vart denne brukt som eg kjøpte hos Concours, funker meget bra til slike jobber . Her vart Rupes mini også brukt Så var det høgre bak skjerm, her var det mye vandring på lakktykkelsen, omlakkert skjerm. 50/50 Men her var noen plasser som var gjennom ser eg,men virker som det var under klarlakken, ikke lett å gjøre korrigerings jobb når du har det slik. Her er også noen som har vert gjennom, men virker som det har vert lakkert klarlakk over dett, men usikker. Her må man ha mer lys. Slik ser det ut etter eg var ferdig med maskin rundt og så for hand mot dette feltet. Mye RDS enda, men prøvde å gjøre det beste utav dette utgangspunktet. Men blankere blir det 50/50 dør her også var det omlakkert så mot listen var det ikke noe eg fikk bort. Under speil vart tatt for hand. På hjul buen var det også gjennom klarlakken. Overgang mellom skjerm panser så var lakken borte på hjørnet som stikker over som er et godt tegn på ikke maskering under korrigering en gang i tiden. 50/50 skjerm [/url Panseret ferdig polert. Bigfoot mini på støtfangerne. A stolpene Baklyktene fikk seg en runde også med samme kombo s30+ og oransje scholl Bakfanger Så vart bilen kjørt ut for avfetting prøver å beholde plasten på for å beskytte caben Heilt ny spesial svamp fra bilnerden og så vart bøtten blandet 1:10 med surfex, på spray kannen tok eg ny surfex fra en ny kanne for å se om eg ikke fikk samme problem som sist med olje belegget. Surfex 1:5 sprayet på og fikk stå i 10 min spylte av så ei ny runde med 1:5 og til slutt berøringsvask med surfex 1:10 fortsatt kunne eg se noe komme rundt pansere, tok så enda en straffe runde. Så vart bilen kjørt inn for tørk med en blandet følelse på om eg bør gå for denne LSP Modesta BC-05 LSP som eg har gledd meg til å teste, her er det meget viktig du har 100% rene panel for oljer etc. Så gjekk over 3 ganger per panel med denne her som skal være den beste til forberedning til Modesta produktene Da var det kestrel maskinen sin tur med Blå uber pute og Modesta P-01A Spredde på hastighet 1 og så opp tilhastighet 4,5 med 4-5 pass og så 2 pass med hastighet 3 Så spytta paden litt produkt, så her måtte eg koste paden ofte, så ikke enkleste lakken å jobbe med det her virker det som. Men var heldigvis lett å buffe av Dekke til med papp så ikke padden kommer i kontakt og lager ekstra arbeid for meg. På støtfangerne vart det brukt Rupes mini med hvit pute. Blankt blir det, etter 2 runde med Modesta Primer, det er viktig at man venter 3 timer mellom hvert strøk med primer P-01A Så fikk den stå til dagen etter, man kan legge LSPen etter 3 timer herding men siden det var seint på kveld så fikk den stå til neste morgen. Har noe en del LSP å velge mellom her nå, så på tide å jobbe litt mer kanskje hehe Så det vart denne. Tok ei runde med denne Mf kluten bare for å fjerne litt støv som hadde lakt seg på panelene i løpet av natten Laget meg noen små markører i papp bare så eg fikk en god oversikt hvor eg startet og stoppet. Delte døren inn i 4 deler og skjerm i 3 deler ved påføring, her kan du se at produkt er påført på høgre side, lot det ikke stå noe mer en 1 min før eg buffet av men må si den føltes litt seig å buffe Par dråper på mf baden og så påføring og i sikk sakk mønster for å være sikker på å få produkt fordelt godt utover. Panseret delte eg inn i 5 deler, men synst eg fikk noe regnbue farger her men litt usikker. Brukte 4-5 mf bader til sammen på hele bilen noe som eg lurer på kanskje er forlite på et produkt som legges tørt slik som denne, men brukte halve delen og så snudde rundt om etter vert på panelene. Så vart alle mf klutene kastet i boss etter bruk. Så konklusjonen min er at denne BC-05 ikke bør leggast på en bil med ømfintlig lakk for mikroriper etc siden den er ganske seig og buffe og kan da fort lage litt mer ugang under buffingen. En annen ting er kanskje at eg skulle rett og slett valgt en annen LSP på denne bilen siden eg hadde denne rare filmen som eg følte eg ikke hadde kontroll over og hvorfor den kom frem under vask er eg fortsatt usikker på. Måtte ta ei runde med SV metal polish på disse her Den trunk lipen var såpass dårleg pass form og manglet en del lakk så bestemte meg for å ikke montere den på igjen. Ser jo bedre ut uten når man tenker på hvordan den var før. Etter. Så var det på tide å ta litt innvendig også. Starta med en god runde med støvsugeren, mye grusstøv i setene. Så var det frem med SV Leather care kitet Startet med rens jobbet det godt inn med børsten før man tørket rent med hvit SV klut, dette måtte eg gjøre opp til flere runder på somme av setene. Plassen baki var ikke så stor så rambo skoa måtte av hehe. Var sikkert på tide med en rens, dette var bare fra ene sitte puten. Mye leather på denne bilen her ja. Frem med sete ryggen så man kommer lettere til. Halve setet renset. Alle skal få. 50/50 dør venstre side renset. Dashbordet, ikke like lett å ta bilde av. Ja gjekk med noen kluter her. Inner Foret på caben på innsiden var ganske så slitt, men ville gjøre et forsøk på få det litt bedre. Sprayet på med lunket vann så på med grennclean og brukte børste for å jobbe det inn før eg brukte rensemaskinen til å trekke dritten ut Perfekt vart ikke det men mye mer dempet, men tror ikke det går an å få det bedre for det manglet litt i stoffet virket det som på disse områdene. Så var setene tørre etter rensen så da tenkte eg skulle farge litt noen slitte partier på setene. Så til dette vart det brukt lighter fluid, SV pusse pad og farge bestilt fra Swissvax/ leather healer Startet med å matte ned det området som skulle farges for å få bra heft Så vart den en grundig rens med denne. Vent minst 30 min før du starter med dette ,slik at man er sikker på at produktet er dampet bort fra rensen av skinnet Påførte fargen med litt bestemte”dask” slik at det trekkes godt inn i skinnet Dette fikk stå å tørke ,her kan man frem skynde prosessen med en varmluft pistol og ca 150 grader vær forsiktig med det, om man ikke venter til det er tørket så er det lett å få skjolder i fargen. Eg tok 3 strøk på disse partiene. Slik så det ut da. Så var det på tide med Leather milk. Påførte dette for hand uten pad Dette fikk så stå slik å trekke til neste morgen. Men så var det enda mer som måtte ha seg en runde med rens, denne hadde eg glemt av, så tok den med inn, bra eg er heime å leine så slipper eg å få kjeft hehe Måtte ta ei runde innvendig på mattene og teppene, green clean og lunket vann funker godt. I dør karmer tok eg og polerte for hand med S30+ Matten vart renset med surfex og kost. Fikk seg også en runde med SV penu. Litt sur lukt under matten så her fikk eg på noen spray av denne, som lukter meget godt. Engel som LSP her. Fant ut at måtte ta ei runde på pedalene også med Rupes mini og SV metal polish Tok ei runde i motorrommet, her var det reint å fint fra før så vart bare på ført trim gel på deksael og pakninger, buffet av etter 10 min Protecton matt på plast deksel opp til frontruten. . Så tok eg av en og en felg for å fjerne litt lim rester fra gamle lodd som eg kunne se. Super til å fjerne lim rester fra lodd, kjøpt på biltema. Denne lettet tørke prosessen mye av felger. Så vart det S30+ på Rupes mini for å få tilbake litt glansen. SV pneu og SV autobahn dette fikk stå i ca 15 min før det vart buffet av. Moment ved montering. Her ser det jo bra ut Ene felgen var litt kant kjørt så her fikk eg slipt vekk det veste, dessverre så hadde eg ingen lakk som passet til dette, men vart mye mindre synlig Prøvde mangen forskjellige felgrenser men vinneren uten tvil på dette vart Iron-x brukte også den en mf paden som eg brukte for påføring av Modesta, den vart en bra vinner til å få ren felgene på innsiden Runde 3 Mye bedre det her ja Så vart det som ikke hadde trekt inn i setene buffet forsiktig av. Elephant leather fett påført på utsatte steder for slitasje. Så vart det litt fjerning av støv Så rens av alle rutene innvendig og utvendig. Så ei runde med denne. Dette vart tatt på resten av interiøret. Så noen bilder fra interiøret. Og etter 48 timer så vart det en runde med M1 shot for å beskytte lakken di 3 første ukene til den er full herdet, innen da skal den ikke vaskes med kjemikalier. Siden Modesta BC-05 ikke bør påføres på plast så satt eg inn lykter og andre plast deler med SV shield Så til litt ferdig bilder, starter med noen eg tok inne i garasjen tilfelle det ikke vart finevær ute i dag Det er jo påske. Opp med porten og ut med bilen Bruttern måtte prøve sete. Tidsforbruket på denne vart ca 60 timer Takker for titten 101 Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 649 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Cred:)meget bra! Bokmål neste gang Andre;) hehe Siter Facebook & Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi S8 4 829 Skrevet 20 April, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Cred:)meget bra! Bokmål neste gang Andre;) hehe hehe ja tror der vart en god blanding Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilR 12 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Nyyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamar 8 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Kjempe jobb på fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurreSnurre 350 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Ble bra dette Andre Nydelig resultat. Grønn knapp trøkka!! Siter Facebook Auto AS S&S logg:Ferrari Modena 360 Modesta BC-05, Audi A5 Modesta PD coating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidRS 2 248 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Ufattelig gromt jobba. Så ut som tidenes dårligste lakkjobb som var gjort på denne. Cred for å lage gull av gråstein, André. Som jeg sa til deg tidligere i dag, så blei dette jævlig blankt:D Siter Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2, Lamborghini Murcielago LP640-4, Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tr88 258 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Detta var god og underholdende lesning! Kjempejobb! Artig med jobber der man får jobbet med alle detaljer på bilen:) Cred selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysholm 431 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Bøyer meg i støvet. Fantastisk bra jobb og writeup. Cred selvfølgelig gitt. Siter Hilsen Espen ELCO Auto Spa & Detailing:http://www.detailersclub.no/forum/topic/20379-elco-auto-spa-detailing/ Min worklog:http://www.detailersclub.no/forum/topic/14724-lysholms-samlede-verker-logg/ Garasjetråden:http://www.detailers...n-blir-isolert/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedKid 3 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere polishduden 2 641 Skrevet 20 April, 2014 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Godt å se at du ikke bare handler André. Hadde vært gøy om du hadde fått testa 50/50 lotus vs gtechniq i1. Cred well deserved! Siter Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor 2001 Porsche 911 Turbo 2014 Volvo XC70Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skydancer 162 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Flott jobb, mye å ta tak i her. Bra bilder! Du har litt produkter å velge i... he he he. Grønn knapp fra meg. Siter Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.Skydancer Detail Skydancer Detail på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar 2 446 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Solid jobb på alle måter og en fantastisk S&S. Tok en xkr i fjor som også hadde litt kranglete lakk trikset der ble lav fart og godt med press på grovsteget. Cred er selvsagt gitt:) Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duddi 175 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Nydelig utført jobb og lekkert resultat! Lett å trykke grønn knapp her! Siter ** S&S: LR Range Rover 1995 ** S&S: BMW E46 320iA 2003 ** S&S: Honda Civic 2006 ** S&S: Mercedez-Benz S211 2004 ** S&S: Audi A4 2006 ** S&S: Subaru Impreza 2011 ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haarstad 241 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Wow! Gjennomført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse 25 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Dette er awesome detailing på høyt nivå. Lukter HOF i lange baner! Cred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein86 158 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Imponerende jobb... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset 3 855 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Fyttikatta.Veldig gode 50/50 bilder.Resten også! Og for en orden i garasjen:) Cred for topp detail! Siter Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene 10 timers detail som nybegynner.Facebook-hmsilset-bilpleie Twitter-@fastdetail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi S8 4 829 Skrevet 20 April, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Nyyyyydelig! Tusen takk Kjempe jobb på fin bil Tusen takk Ble bra dette Andre Nydelig resultat. Grønn knapp trøkka!! Tusen takk, super god klutene ej fikk for vinduene takker Ufattelig gromt jobba. Så ut som tidenes dårligste lakkjobb som var gjort på denne. Cred for å lage gull av gråstein, André. Som jeg sa til deg tidligere i dag, så blei dette jævlig blankt:D TusenTakke ja det var ikke lett når lakken varierte så mye, ja den vart faktisk blankere en eg trodde når eg fikk den ut i sola i dag Detta var god og underholdende lesning! Kjempejobb! Artig med jobber der man får jobbet med alle detaljer på bilen:) Cred selvfølgelig! Tusen takk, ja det er litt gøy når man får så pass med tid til å utføre en slik jobb på en bil Bøyer meg i støvet. Fantastisk bra jobb og writeup. Cred selvfølgelig gitt. Tusen takk Takker Godt å se at du ikke bare handler André. Hadde vært gøy om du hadde fått testa 50/50 lotus vs gtechniq i1. Cred well deserved! Tusen takk Hehe ja det var på tide dette her hehe, har en anelse om eg ryker på en ny bestilling i morgen hehe Flott jobb, mye å ta tak i her. Bra bilder! Du har litt produkter å velge i... he he he. Grønn knapp fra meg. Takker ja kanskje litt for mye produkter men men slik er det bare hehe Solid jobb på alle måter og en fantastisk S&S. Tok en xkr i fjor som også hadde litt kranglete lakk trikset der ble lav fart og godt med press på grovsteget. Cred er selvsagt gitt:) Tusen takk:) ja var å såg på den S&S der så hadde jo en liten anelse hva som kanskje ventet meg ja Nydelig utført jobb og lekkert resultat! Lett å trykke grønn knapp her! Tusen takk Wow! Gjennomført Tusen takk Dette er awesome detailing på høyt nivå. Lukter HOF i lange baner! Cred Tusen takk for den Imponerende jobb... Takker Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R 2 171 Skrevet 20 April, 2014 Rapporter Share Skrevet 20 April, 2014 Steike for en jobb du la ned her,meget oppegående må eg si Men primeren trenger du ikke kjøre noe hastighet på,den skal bare påføres på laveste hastighet og tynt. Men blankt ble det virkelig,cred i lange baner Siter Rasmussen Auto Spa på Facebook Swissvax Certified Detailer http://www.rasmussenautospa.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.