Gå til innhold

Hva brukes på rens av seter i "vanlig" stoff?


Ulf

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

FOMA rensemaskin er snadder da bare så det er sagt.. ;)

Meguiars carpet cleaner er bra saker syntes i allefall jeg, om du skal jobbe manuelt, ellers funker den sammen med en rensemaskin også... brukte carpet cleaner på setene i kangoon før jeg fikk rensemaskin og når du skyller kluten etterpå ser du hvor godt den tar..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

test carpet cleaner, lett å bruke, spray på og jobb inn så er det bare å ta en fuktig mf og tørke over igjen noen ganger.. koster ikke ille mye heller.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei ;) om jeg ikke husker helt feil, så selges denne på Bilextra?

Var i god gang med ei ny bestilling nemlig, så måtte sjekke om de hadde no sånt på SS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Svisswax Fabric

Blandes med kullsyret vann så den løfter dritten godt.

Ellers er de 'fleste' andre ok å bruke.

Kommer laaaangt med en bra våtsuger til tusenlappen, kjekt å ha ellers og.

Ellers koster det ikke mange hundrelappene å leie rensemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Chris-520e39

Har prøvd både DP Tic, Green Clean og Carpet Cleaner fra megs, og jeg må si jeg er mest fornøyd med Green Clean. Fordelen er at du kan blande den ut etter hvor sterk virkning du trenger. Slenger du på Stain Extractor fra CG har du en god kombo for skittent interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit at jeg stiller et spørsmål i tråden din, drev og skulle lage en ny men så jeg den her istedenfor. Hva anbefaler dere for rens av del skinn seter? Sikler på en Foma maskin men blir litt i det dyreste laget foreløpig så er det noe brukbart for hånd som går an og bruke på del skinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Swissvax har prima saker til skinn, rensemaskin funker nok ikke sammen med skinn tipper jeg :) mulig damprenser er bedre da, men du kommer LANGT med skinnrens og skinnmelk fra swissvax

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

sikker vinner...... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...