Gå til innhold

reparasjon av felger


jolly

Recommended Posts

  • 2 months later...

Vekker denne litt til liv. Noen som kan bekrefte at felgfix fremdeles er operative? Eventuelt noen andre i Stavanger/Sandnesområdet som kan fikse felger?

1995 Toyota Corolla - Rød (Solgt)
2010 Skoda Superb - Titanium Grey (Solgt)

2017 Volkswagen Golf - Tungsten Silver

2005 Opel Vectra - Beige Metallic (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polsokk

Møller skadesenter på Gandal fikser felger i følge Audi senter Forus.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne. Bor selv i Haugesund. Mener også å ha hørt at det finnes noe bra i Bergen eller Oslo. For meg så er det ikke farlig å ta en kjøretur, så hvis noen har noen bra forslag, så er det bare å komme med dem!:) Har klart nå klart å skrape opp 3/4 felger på nybilen min:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Stavanger fengsel sparkler og pulverlakkerer felgene til en hyggelig pris. Kompisen min fikk sine 17 eller 18" hjul strøkne for 2000 for alle 4. Bare å ta kontakt med dem, men tar litt tid 1-2 mnd ... Og du MÅ avtale tid for levering på forhånd:)

Edit: tror dog ikke de tar skjeive felger

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg bekrefte at FelgFix fremdeles er operativ! Han har slått seg sammen med en annen, og holder til på Egebakken Lakkering som ligger på Hovebakken 9. Jeg sa at han ikke er så lett å finne, og han var absolutt enig. ;) Var visst mange som hadde prøvd å spore han opp, så han skulle få orden på kontaktinfoen. Nettadressen er www.felg-fix.com.

Anyways, han kunne restaurere alle 4 felger for 5000 kr. I og med at han måtte pusse dem ned og lakkere på nytt, så kunne jeg likesågodt velge en ny farge dersom jeg ville. Dette kom såklart uten pristillegg. Han foreslo blant annet en antrasittgrå farge, som så ganske bra ut. Men felgene blir definitivt levert inn der, så får jeg tenke litt over på hvilken farge jeg vil ha! :)

Endret av Ole M

1995 Toyota Corolla - Rød (Solgt)
2010 Skoda Superb - Titanium Grey (Solgt)

2017 Volkswagen Golf - Tungsten Silver

2005 Opel Vectra - Beige Metallic (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Retting av felger tar forus dekksenter fant jeg ut.. Nå må jeg bare få krangla til meg nye der etter at muttertrekeren dems voldtok 20" felgene mine på avbalansering :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Sent svar til tråden, men Grannes Sodablast Systems tidlihgere Luminathor fikser felger. holder til i Luminathor sine gamle lokaler i lervig Stavanger.

fikk fikset mine 20" Cayenne felger der:)

Anbefales på det sterkeste i forhold til pris og resultat!

 

Endret av wagenlover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...