Gå til innhold

40 000


Citrus

Recommended Posts

Gratulerer :)

Knallbra!

... nå skal ikke jeg ødelegge gleden med å briefe med tall på eget forum, men er vel neste mål?

Tråder: 143.072, Innlegg: 1.494.445, Medlemmer: 7.470, Aktive medlemmer: 2.005

Flest medlemmer pålogget samtidig var 719, 05.05.2008 klokken 21:38.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er flere personer i % her

Godt poeng... Det som er kult med dette forumet er jo at oppimot 100% av Norges elite av bilpleieentusiaster er på dette forumet. De som ikke er entusiastiske nok vil heller ikke ta seg "bryet" å leite frem informasjon på nettet og da slik havne her.

Forumet her representerer de aller ypperste man får av bilpleie i Norge og hvis noen i det hele tatt er interessert i å ta ekstra vare på bilen sin så burde dem henge på oss her ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

40 000 innlegg på litt over et år er bra for et forum som er såpass rettet mot bilpleie i Norge :) Neste mål må bli 1000 medlemmer og 100k innlegg :) Men må nok gjøre litt mer innsats på å reklamere for forumet da. Vil også tro at mot våren kommer det til å ta seg en del opp, da bilpleie i Norge ikke er så veldig aktuelt for de fleste på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

He he..

ja grattis til alle her... at jeg har 11% av innlegg her sier vel bare at jeg har seriøse fritidsproblemer...

Blir morro å se mot sommeren hvor mange som kommer inn da.. sprer seg jo dag for dag da,...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste mål må bli 1000 medlemmer og 100k innlegg :) Men må nok gjøre litt mer innsats på å reklamere for forumet da.

Er det virkelig et mål? Vil man ha alle og enhver her?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Må si det er imponerende høy aktivitet her inne sammenligna med øvrige norske forum jeg frekventerer. Gratulerer!

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 000 innlegg på litt over et år er bra for et forum som er såpass rettet mot bilpleie i Norge :) Neste mål må bli 1000 medlemmer og 100k innlegg :) Men må nok gjøre litt mer innsats på å reklamere for forumet da. Vil også tro at mot våren kommer det til å ta seg en del opp, da bilpleie i Norge ikke er så veldig aktuelt for de fleste på vinteren.

Fant dette forumet med ren tilfeldighet. Så en link i en tråd på bimmers.no

Fant fort ut at dette er et forum jeg har savnet, siden jeg ikke har klart å få den info jeg trengte ved å snakke med folk her oppe.

Har prøvd ut det som er av poleringsmiddler på bensinstasjoner og bilverksteder.

Når det gjelder å reklamere for forumet ville jo gatebil gjort en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Er det virkelig et mål? Vil man ha alle og enhver her?

Mål og mål, det viktigste er jo et godt miljø på forumet. Samt dyktige, og aktive brukere noe jeg synes vi har her. Men hadde ikke gjort noe med flere medlemmer. Blir flere show & shine tråder da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...