Gå til innhold

Hjelp til å velge microfiber kluter


Valdes

Recommended Posts

alexanderst

Chemical Guys Miracle dryer

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Hvordan er det med frakt, mva og toll

Hvis du kjøper 5 stk og bruker rabattkoden sns10 så slipper du unna MVA og toll. Totalt havner det da på ca. 310 kroner (62 kr per håndkle), har kjøpt disse selv, men har ikke brukt de nok til at jeg kan si noe om kvaliteten på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper 5 stk og bruker rabattkoden sns10 så slipper du unna MVA og toll. Totalt havner det da på ca. 310 kroner (62 kr per håndkle), har kjøpt disse selv, men har ikke brukt de nok til at jeg kan si noe om kvaliteten på de.

. Hvordan er det med frakt, mva og toll

Havnet under grensen med meg. Billige, altså.

Har brukt de en hel del, og de fungerer utmerket. Finst det bedre? Kanskje, men disse fungerer upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er først og frems et tips til alle som ønsker å kjøpe billige mikrofiber tørkehåndklær a-la Autobrite, gtechniq, og sist men ikke minst dcn` gruppekjøp fra Parts & Retards http://www.detailersclub.no/forum/topic/18467-gruppekjoep-p-r-toerkehaandkle-2pack/ som kan kjøpes her: http://www.partsandretards.no/bilpleie/microfiber/pr-miracle-dryer-2-pack

Også vil jeg på forhånd si at jeg er meget fornøyd med P&R når det gjelder service, produkter utvalg, og leveringstid, så her sammenligner jeg bare to tilsvarende produkter.

Shop `n` shine til venstre og Parts & retads til Høyre

IMG_0245_zps882742b7.jpg

P&R sitt hadde denne...

IMG_0238_zps0eb22a16.jpg

Og slik gikk det... :o

IMG_0239_zps6e5cf859.jpg

Shop `n` shine øverst og Parts & retads nederstIMG_0236_zpsba6e70fb.jpg

Shop `n` shine`s var pite litt større og har finere hjørner

IMG_0237_zpsdad287f3.jpg

P&R`s

IMG_0243_zpsc0421c04.jpg

Shop `n` shine

IMG_0241_zps5c4d2cc3.jpg

Shop `n` shine 5stk x 4£(GBP) + 12,95£ (GBP) - sns10 (10% Rabattcode) :D = 30,95£ GBP

eller 306 norske kroner dvs. 61,20 pr stk ink frakt etter dagens kurs

Ps: bestiller du flere får du toll+ 25% mva på toppen av dette

http://www.shopnshine.co.uk/super-plush-drying-towel

IMG_0246_zps57bec2ee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet under grensen med meg. Billige, altså.

Har brukt de en hel del, og de fungerer utmerket. Finst det bedre? Kanskje, men disse fungerer upåklagelig.

Men er ikke grensen på 200kr ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 30,96£ blir 308kr

Stemmer. Setter opp to forskjellige scenarioer for å forklare reglene bedre:

1) Varene kommer på 250 kroner totalt, men du får 60 kroner i rabatt, frakt er 100 kroner. Du betaler da kun for varene og frakt: 190+100=290.

3) Varene kommer på 250 kroner totalt, ingen rabatt, 100 kr frakt. (250+100)*1.25=437.5+fortollingsgebyr.Størrelsen på fortollingsgebyret avhenger av fraktselskap, Posten tar rundt 130 kr hvis beløpet er under 1000, 230 kr (?) hvis det er over 1000 kr. Elitecarcare bruker vel DHL og Posten avhengig av hvor du bor tror jeg. DHL har tidligere fått mye kritikk for gebyrene deres, bare til å søke på Google, kan være at de har ordnet opp nå.

Så i dette tilfellet, når det er snakk om å kjøpe 5 kluter til £4 per stykk blir regnestykket slik:

£5*4*0.90 (10 % rabatt)=£18. £18 = ca. 180 kroner. Fraktkostnadene er £12.95=ca. 130 kroner.

(180+130)/5= ca. 62 kroner per klut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...