Dag/Swissvax

Nye produkter hos Swissvax - Blau-Weiss og Glacier

67 innlegg i emnet

Ligger under Swissvax kategorien hos oss :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Nytt medlem her som ennå ikke har prøvd Swissvax ( eller noen annet carnauba for den del).

Har til nå brukt Megs Tech Wax.

Men er fristet til å prøve en skikkelig voks, lurer da på om den nye Blau-Weiss voksen blir en bra "oppgradering" på min 2007 BMW?

Kan den brukes oppå Tech Wax'en, eller går ikke det/ikke nødvendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel fint det. Men på sommeren ville jeg heller brukt Swissvax sin Cleaner Fluid under :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det går vel fint det. Men på sommeren ville jeg heller brukt Swissvax sin Cleaner Fluid under :)

Så hvis jeg bruker Tech Wax under , er det ikke vits å bruke Cleaner Fluid først.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

Jeg tror du blir meget godt fornøyd med Blau-Weiss, det er en voks vi klasifiserer som Premium og da vil den garantert ikke skuffe!

Ang hva du har under så blir du nok fornøyd med resultatet uansett (Tech Wax er en god voks), men du vil nok oppleve at voksen sitter noe bedre med Cleaner Fluid under da den får bedre heft på en overflate preppet med cleaner enn på en annen voks og kanskje en anelse på utseendet.

Mvh Dag :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville også gått for cleaner fluid under voksen, bedre en å ha tech-wax under!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei og velkommen :)

Jeg tror du blir meget godt fornøyd med Blau-Weiss, det er en voks vi klasifiserer som Premium og da vil den garantert ikke skuffe!

Ang hva du har under så blir du nok fornøyd med resultatet uansett (Tech Wax er en god voks), men du vil nok oppleve at voksen sitter noe bedre med Cleaner Fluid under da den får bedre heft på en overflate preppet med cleaner enn på en annen voks og kanskje en anelse på utseendet.

Mvh Dag :)

Takker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig nydelig bil du har forresten, tror jeg så den inne på bimmers en gang ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen er bare SKAMLEKKER!!!! :wub:

Og fargen gjorde den ikke verre heller! Fy F###! B)

Merker at eg begynner å bli misunnelig her no.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blau-Weiss er utviklet for nyere BMW-modeller. Er den likevel aktuell til min E24 88 635? Bilen ble hellakkert i original Lachssilber for rundt tre år siden, men jeg kan ikke svare på eventuelle forskjeller i hva fabrikken gjorde og hvordan lakk/metode som ble brukt nå sist.

Ivrer litt etter SV å ha klar til sommeren. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge bilen ble lakkert med original BMW spek for tre år siden, så vil jeg tro at Blau-Weiss vil fungere bra så lenge at klarlakken (som er det viktigste elementet) ble benyttet etter bmw standard? Det vil jo virke bra uansett da vi snakker om marginaler på spesialvoksene, men det er jo litt kjekt å vite at den er finspisset til bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar! Regner med å bestille Blau-Weiss, da, om det ikke kommer innvendinger her i tråden med det første.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it, do it!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min Blau-Weiss voks i dag sammen med en flaske Cleaner Fluid. :D

Har aldri prøvd Swissvax før, så dette blir spennende. Håper jeg får mulighet å teste det ut i helgen.

post-640-1237313745_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik vil jeg og ha.NÅ

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt navn på denne voksen. Tenker umiddelbart på at noen har fått juling.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive