bac

Auto glym bumper Care og andre plast spørsmål

Etter første vask av bilen etter polering ser alle sorte detaljer forferdelig ut. Når jeg polerte bilen smørte jeg detaljene og dekka inn med auto glym bumper Care og det ble lekkert. Men nå er det grelete og fælt.

Hva er beste måte og produkt for plast/gummi detaljer ?

Hvordan fjerner man poleringsrester og søl fra plast/gummi detaljer ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtechniq C4 på plast og T1 på gummi er helt konge. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plast er det lite som varer lenger enn Polytrol.
Jeg driver å tester siste versjon av Carpro Perl, og denne virker gi god effekt over tid også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4 på plasten og Swissvax pneu på dekk er knall syntes jeg..

Husk også å vaske dekk og plast først da, Surfex HD på plast og dekk funker supert..

Fjerne polish kan du muligens klare deg med Surfex HD og en børste (tannbørste feks)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På plast er det lite som varer lenger enn Polytrol.

Jeg driver å tester siste versjon av Carpro Perl, og denne virker gi god effekt over tid også.

Kan man legge voks over Polytrol? Vannet ligger vel ganske flatt hvis ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man legge voks over Polytrol? Vannet ligger vel ganske flatt hvis ikke?

kanskje...

Jeg synes ikke vannet ligger særlig flatt over polytrol.. og jeg har det på en Golf3 uten lakkerte fangere ;)

Men voks gå jo over det aller meste, jeg har bare ikke prøvd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje...

Jeg synes ikke vannet ligger særlig flatt over polytrol.. og jeg har det på en Golf3 uten lakkerte fangere ;)

Men voks gå jo over det aller meste, jeg har bare ikke prøvd.

Har i hvert fall fått inntrykket av at det finnes plastfornyere som beader mye bedre enn Polytrol i diverse tester her på forumet. Må vel nesten teste å legge voks over en gang når været blir finere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohoi takker for raske og gode svar. Surfex hd er et navn jeg ser dukker opp ofte så det er noe jeg kommer til og kjøpe inn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i hvert fall fått inntrykket av at det finnes plastfornyere som beader mye bedre enn Polytrol i diverse tester her på forumet. Må vel nesten teste å legge voks over en gang når været blir finere

Har jeg missforstått, eller tenker du på å legge voks for lakk på plast behandlet med polytrol?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg missforstått, eller tenker du på å legge voks for lakk på plast behandlet med polytrol?

:blush:

Ja, det går altså ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg lagt gtechniq c4 og ingen polytrol

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg lagt gtechniq c4 og ingen polytrol

Det hadde nok vært det beste ja, men blir for dyrt å bare bestille C4, kanskje neste gang jeg skal kjøpe noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:blush:

Ja, det går altså ikke?

Det kan jeg ikke si at jeg har prøvd, men generelt lager voks stygge hvite merker på plast som kan være et helv... å fjerne, så umiddelbart høres det ut som en dårlig ide.

Men da har du jo en gylden anledning til å teste å tilbakemelde om det er lurt eller ikke :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg ikke si at jeg har prøvd, men generelt lager voks stygge hvite merker på plast som kan være et helv... å fjerne, så umiddelbart høres det ut som en dårlig ide.

Men da har du jo en gylden anledning til å teste å tilbakemelde om det er lurt eller ikke :D

Hehe, blir kanskje til at jeg prøver på noe som ikke hører til bilen først, må bare finne ut hva det kan være.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg ventet til jeg trengte noe mer, også bestilt C4 da. Den er helt sinnsykt bra. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive