Bilnerden.no

Gruppekjøp - RUPES LHR 15ES - Hele påsken!

29 innlegg i emnet

Vi kjører et gruppekjøp på Rupes sin beste allrounder, nemlig Rupes LHR 15 ES Deluxe kit. Pris 3.950,- Tilbudet gjelder ut påsken!

Maskinene er på lager og vil bli sendt fortløpende :)

1. Bilnerden, 1 stk

Endret av Bilnerden.no
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært stor forkynner av LHR21, men etter å ha prøvd LHR15 med microfiber pads er jeg sikker på at jeg kunne levd med kun denne maskinen!
Snytkjøp som de sier i Gudbrandsdalen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært stor forkynner av LHR21, men etter å ha prøvd LHR15 med microfiber pads er jeg sikker på at jeg kunne levd med kun denne maskinen!

Litt offtopic: Men LHR15ES med gul MF-pad og blå polish er en match made in heaven.

Jeg hadde kjøpt denne om jeg ikke hadde fra før. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic: Men LHR15ES med gul MF-pad og blå polish er en match made in heaven.

Jeg hadde kjøpt denne om jeg ikke hadde fra før. :)

Nå begynner vi å bli way off-topic, men blå polish støver som et helvete, liker Menzerna FG400 bedre, og det gir (så langt jeg har testet) likt eller bedre resultat :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Bilnerden, 1 stk

2. Niklas vågenes, 1 stk

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begge, bruker begge :-) 21 med 15bakplate og MF pad duger også bra :-) bruker for det meste den komboe på korrigering/ evt roterende, og neste steg med 15:-)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen i korthet forklare meg hva som er så bra med disse maskinene?

Kan jeg erstatte mine 2 maskiner, men 1 slik? Har en Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro Oscillerende maskin i dag, i tillegg har jeg lånt meg en roterende Metabo.

Hva er det Rupes maskinen gjør så mye bedre enn min Kestrel?

Endret av Stig-Arne Haukebøe
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen i korthet forklare meg hva som er så bra med disse maskinene?

Kan jeg erstatte mine 2 maskiner, men 1 slik? Har en Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro Oscillerende maskin i dag, i tillegg har jeg lånt meg en roterende Metabo.

Hva er det Rupes maskinen gjør så mye bedre enn min Kestrel?

Rupes korrigerer bedre enn das6pro fordi de har større kast i bevegelsene.

En lhr15/21 kan erstatte begge, men du vil ikke komme like godt til på trange steder som med das6pro, og du kan kanskje irritere deg litt over at grovkorrigering tar litt lengre tid enn med roterende... Men hvis du da likevel hadde måttet gå over med DA for å rydde opp i hologrammer så kanskje det er tid å spare med lhr15/21 likevel?

Jeg ville nok beholdt de gamle maskinene hvis du har plass :)

Endret av hgnubel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass er nå en ting, men rupes maskinene er såpass dyr at Kestrel maskinen må selges.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass er nå en ting, men rupes maskinene er såpass dyr at Kestrel maskinen må selges.

Behold kestrelen og kjør den med 100 mm spotpads! Du vil ikke angre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3.AsBo

1. Bilnerden, 1 stk

2. Niklas vågenes, 1 stk

3.AsBo

Endret av AsBo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen i korthet forklare meg hva som er så bra med disse maskinene?Kan jeg erstatte mine 2 maskiner, men 1 slik? Har en Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro Oscillerende maskin i dag, i tillegg har jeg lånt meg en roterende Metabo.Hva er det Rupes maskinen gjør så mye bedre enn min Kestrel?

Med både roterende og kestrel i skuffen fra før, stiller du sterkt med Rupes 21/15 i tillegg.

Roterende for grovkorrigering på panelet med alu, kestrel med spotpads til de trange plassene, og Rupes til det avsluttende steget.

Om du kommer borti lakk som krever mye jobb med roterende for å få det bra, men korrigerer og avslutter fint med 1-stegs på DA, vil også Rupes være mer effektiv, skånsomt for kroppen og korrigere bedre enn kestrel.

Sier ikke at du MÅ kjøpe en Rupes, men det sparer deg for tid. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4. Gimnes,1stk

Endret av Gimnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5. mmosberg, 1 stk

Klarte piskadø ikke å la være......... B)

Endret av mmosberg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rydder litt i listen :)

1. Bilnerden, 1 stk

2. Niklas vågenes, 1 stk

3. AsBo, 1 stk

4. Gimnes, 1 stk

5. mmosberg, 1 stk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å slå til. (Ja og bli VIP medlem også, men har problemer med Payex og et sperret kort).

Blir min første maskin. Forstår det sånn at dette er noe som er trygt selv for nybegynnere og ingen planer om mer maskiner med det første. Skjønner det ut ifra tidligere poster at det er et ok valg om man ikke skal ha roterende.

Men hvordan er det å bruke denne med andre produkter? Kan man bruke menzerna f.eks.? og med andre puter derfra? Eller er man låst til Rupes og deres produkter?

Hvor lenge holder en pad?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bruke andre polisher og puter. Hvor lenge en pute holder avhengig av hvordan den blir kjørt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å slå til. (Ja og bli VIP medlem også, men har problemer med Payex og et sperret kort).

Blir min første maskin. Forstår det sånn at dette er noe som er trygt selv for nybegynnere og ingen planer om mer maskiner med det første. Skjønner det ut ifra tidligere poster at det er et ok valg om man ikke skal ha roterende.

Men hvordan er det å bruke denne med andre produkter? Kan man bruke menzerna f.eks.? og med andre puter derfra? Eller er man låst til Rupes og deres produkter?

Hvor lenge holder en pad?

Du går ikke feil med denne maskinen nei:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. Tenke tenke. Ja, det er vel utbetaling av bonus på jobben snart...

Jo jeg har vel egentlig bestemt meg for at jeg skal ha maskin. Da er vel dette et av de beste produktene for en nybegynner i og med at her får man alt man behøver. Eller anbefales andre produkter i tillegg? Litt OT men...

Endret av solan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at vi kjører påsketilbud denne uken og har fjernet VIP-rabatten så får alle maskinene til 3.950,- per stk. Det er bare å notere seg på listen og bestille :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive