Gå til innhold

Mikrofiber fra Jernia


Dash

Recommended Posts

Quoter meg selv fra den andre tråden

Ville holdt meg unna lakken med disse.. men felg og glass kan du bruke de på. For liten tetthet, stive fibre og skumle sømmer gjør at jeg personlig ikke hadde brukt de på lakk. Eurow / Gtechniq får du jo til 35,- stk og i rimeligere 10-pakk

Har kjøpt 2 slike pakker tidligere, fungerer bra til alt annet enn tørk og buffing egentlig. Ypperlige kluter for grovarbeidet :)

Etter hver gang de er brukt. En liten stein etc kan ødelegge fryktelig mye..

Kan forøvrig legge til at jeg polerte skiboksen tidligere i kveld, og da testet jeg disse til buffing av voks, etter å ha korrigert med Rupes 15 og grønn/grønn kombo, 4 - 5 pass og 2 runder - altså en medium lakk vil jeg tro.. Buffing av polish gjorde jeg med master detail MF, da var det strøkent. Etter Ironside kunne jeg se mikroriper i samme retning som ved buffing.

Konklusjon: Hold deg unna lakken med disse! Spesielt på myk lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ikke se noen spesiell grunn til å ikke bruke disse på lakk men. Mulig de ikke er så gode, men jeg tviler på at de gjør noen skade.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ikke se noen spesiell grunn til å ikke bruke disse på lakk men. Mulig de ikke er så gode, men jeg tviler på at de gjør noen skade.

Tja, fra innlegget til chrefs:

"Etter Ironside kunne jeg se mikroriper i samme retning som ved buffing. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...