Gå til innhold

Fjerne svarte striper + annet skit fra båtseter


Cosworth Racing

Recommended Posts

Cosworth Racing

Hei!

Har en del forskjellige merker på seter og puter i båten. Setene er vel laget av en form for skinn. Er helt glatte.

Har prøvd diverse produkter tidligere kjøpt hos f.eks båtforhandlere, men ikke fått av alt.

Noen som vet hva som funker?

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth Racing

Er ikke det omtrent samme greiene som de selger i dagligvarebutikkene her i landet? Gul med hvit overflate..? Swiffer eller hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Surfex tar det meste. Hvis det er igjen noe som Surfex ikke tar så får du det bort med Nanosvampen. Vær obs på at Nanosvampen har litt slipende effekt. Det skal sies at jeg aldri har sett at Nanosvampen har lage noen skade når jeg har brukt den, men prøv et lite felt før du setter skikkelig igang så er du sikker på at du ikke ødelegger noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Cosworth Racing

Har bestilt Surfex.

Tar denne mugg også? Har prøvd Grønnsåpe, og JIF mens jeg har brukt ulleduk. Funket ikke helt, men ble bedre. Slik der det ut nå:

Mugg1_zps8d728450.jpg

Mugg2_zpsa3f5140b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth Racing

Den ulleduken du nevner vet jeg ikke hva er, men Surfex er nok en del ganger sterkere enn Grønnsåpe for å si det sånn :)

Ulleduk er en sånn "duk" som billakkerere pusser med. Fleksibel duk som du omtrent ikke kan ødelegge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt Surfex.

Tar denne mugg også? Har prøvd Grønnsåpe, og JIF mens jeg har brukt ulleduk. Funket ikke helt, men ble bedre. Slik der det ut nå:

Mugg1_zps8d728450.jpg

Mugg2_zpsa3f5140b.jpg

Det der ser ut som en jobb for en fuktig nanosvamp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tilgang til en dampvasker så fungerer iallefall det veldig bra på skinn. Dette er vel skai/kunstig lær men litt damp skader nok ikke uansett. Bruk gamle håndklær rundt munnstykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...