Gå til innhold

Tom's loggbok..


Tocasp

Recommended Posts

Åjda! Ikke billig ... Bytte av forskjerm og to dører+ mulig retting av kanal og lakkering av alt dette  :eek:

Sant.. var temmelig frustrert da det skjedde.. Tanken var å få dørene og kanalen rettet opp, og så ser jeg hva som må gjøres med lakken. Får se om jeg stikker innom et karrosseriverksted i løpet av noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ukependling og bilpleie er ingen god kombinasjon, så jeg har ikke fått gjort så mye den siste tiden.. Fikk riktignok gjort et nytt forsøk på å utbedre litt steinsprut på litjbilen.. 9dd0a13d6395a408c0c818937f7eff4c.jpg

Satser på å få gjort meg ferdig ikveld, så håper det blir bra etter en runde med våtslip og UHS eller S20 Black..

Endret av Tocasp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
19 timer siden, Freakshow skrev:

haha feteste stålfelgene da xD

 

5/18/2016 - 6.36, tiny skrev:

Likte godt looken stålfelgene fikk.

syns det ble litt fresht ja

måtte freshe de litt opp syns jeg.. får se om det blir tid og anledning til å fikse opp vinterhjula også. felgene er såpass kantkjørte at de fortjener litt TLC før de blir montert igjen. Men de blir nok sorte. sort matt regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Long time no see. Det har ikke vært så mye tid til denne hobbyen de siste årene, men fikk en tlf for litt siden om jeg kunne shine opp gamlingen sin sykkel.

Den bærer preg av mye bruk og lite tlc, så jeg tror nok ikke jeg blir kvitt alle ripene. 

Etter litt testing kom jeg fram til at hvit Koch Chemie pute og Heavy cut H8.02 var veien og gå.

Litt usikker på hva jeg gjør med plast detaljene.

33400546488_dbcfab8b93.jpg

47224179682_460e7db596.jpg

40311693163_f5780a307a.jpg

40311693363_cda3e6c9be.jpg

 

Kommer til å bruke sitte noen kvelder innimellom for å bli klar til årets sesong.

Endret av Tocasp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...