Gå til innhold

Engangshansker


kim-arve

Recommended Posts

Hei.

Jeg lurerpå hvor folk kjøper engangshanskene sine?

vil ha de sorte, ser også at det er laget i flere forskjellige stoffer, hva blir brukt som detailing hanske?

Mvh Kim-Arve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Har kjøpt sorte engangshansker på ebay. Er vell egentlig laget for tattoo bruk men holder goldt til bilvasken, går ikke fort i stykker di jeg har kjøpt i allefall. Di lilla fra bilnerden er også i veldig god kvalitet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sorte engangshansker på ebay. Er vell egentlig laget for tattoo bruk men holder goldt til bilvasken, går ikke fort i stykker di jeg har kjøpt i allefall. Di lilla fra bilnerden er også i veldig god kvalitet :-)

Kjøpte en 100 pk med slike selv, de jeg kjøpte heter "100 BLACK EBONY NITRILE TATTOO PIERCING GLOVES" (finnes i forskjellige størrelser), synes de fungerer fint, men har ingen andre tilsvarende engangshansker å sammenligne med.

Speaking of engangshanskene fra Bilnerden så har jeg alltid trodd at det var snakk om 20 stk hansker, ikke 20 par (40 hansker), da er de ikke så dyre som jeg først trodde. Skiller ca. 1 krone per par i forhold til eBay-hanskene, 1,50 kr per par om man kjøper 2 esker fra eBay, da er ikke frakt fra Bilnerden medregnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet de da? Vet de sorte er dyrere enn de blå, og har kun brukt de i forbindelse med jobb.

De sorte er god kvalitet og revner ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet de da? Vet de sorte er dyrere enn de blå, og har kun brukt de i forbindelse med jobb.

De sorte er god kvalitet og revner ikke så lett.

havna på 350kr for 100stk. Men de virka meget gode.

Jeg mener de fra bilnerd er kimberly-clark ck500 hansker:)

Kan jo se sånn ut. Men de på bilnerden selges jo i færre par

http://www.amazon.com/Kimberly-Clark-Purple-Nitrile-Gloves-Large/dp/B00E4UOKNK/ref=sr_1_18?s=industrial&ie=UTF8&qid=1397045543&sr=1-18&keywords=Kimberly-Clark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

havna på 350kr for 100stk. Men de virka meget gode.

Da er det faktisk billigere å handle fra Bilnerden, der får du 60 par (120 hansker) til 325 kroner inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Granberg Soft Nitrile Magic Touch powder free i mange år til diverse hobbyarbeid. Er veldig godt fornøyd. Tidligere var de hvite, forrige uke da jeg kjøpte ny eske var de blitt Indigo Blue.

Kjøper de hos Staples (tidl. Binders) for 119,- for 50 par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper pudderfrie latexhansker på apoteket. Husker ikke pris, men var ikke dyrt og det er 100 stk i pakka. Bruker de mest med sterke kjemikalier eller når jeg har mye kutt og små sår på fingra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg leste på sikkerhetsdatabladet til Peickbort at nitrilhansker var anbefalt, noen som vet hva forskjellen på nitril og latex er (med tanke på hvilke kjemikalier de tåler)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...