Stormyrbakken

Jørgen sine produkter

Da har jeg endelig fått prøvd noen produkter. Fikk min første levering fra Bilnerden her om dagen.

GTechniq G-Wash

Microfiber Chenille Wash Mitt

Bilt-hamber Korrosol

Bilt-Hamber Autofoam

Bilt-Hamber Surfex HD

Prickbort MAC 124

Hørt mye bra om disse produktene, så tenkte jeg måtte prøve. Vasket bilen for en tid tilbake med noe Turtel greier. Bilen ble grei den, men asfalten lå som et sandpapir. Var helt jævelig.

Fikk dette levert på posten å var klar for og begynne å utforske bilpleieverden.

Ble mektig imponert over hva disse produktene klarte.

Ble liksom litt bitt av bilpleiebasillen nå..

Forslag til hva en skal innvistere i neste gang? Diverse microfiber kluter og tørkehåndkler står i hvertfall for tur. Legger ved noen bilder av resultatet

2014-04-04+14.57.03.jpg

2014-04-04+14.56.27.jpg

2014-04-04+14.56.54.jpg

Endret av Stormyrbakken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøtte med gritguard,div felgbørster, div såper

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gritguard skal med på neste levering. Har diverse felgbørster jeg skal bruke opp først.

Huskeliste for neste kjøp:

Div microfiber

Bøtte med gritguard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

først og fremst velkommen til galskapen :)

er ganske mye man kan kjøpe videre og innvestere i framover så her kommer mine tips :)

voks - shield, chemical guys 5050 osv mye å velge imellom

- swissvax entry collection

iron x

vindu produkter

såpe

poleringsmaskin- DA-rupes

-vaskebøtter

-masse microfiber

produkter til interiør

masse jeg kan ramse opp, men ta å hør med en eller flere av samarbeidspartnerne til å sette opp en pakke av det du trenger av produkter. ellers så er det bare se litt rundt på kategoriene om hva du ønsker å kjøpe :)

lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det.

Fått masse god hjelp her på forumet og i fra samarbeidspartnere. Synd alt skal koste så mye. Tar litt etter litt, så får vi se hvor dette ender..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har trekkeren fått satt inn trege sikringer i garasjen og jeg får begynt å bruke min nye Karcher HD 9/19M. Blir fart i sakene nå :). Spylet av gårdsplasen i går kveld. Gikk i en fei

Endret av Stormyrbakken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du kjøper poleringsmaskin så kjøp masse pads samtidig. Kjøp hvert fall 4 av hver type så du kan bytte ofte så de får kjølt seg ned litt mellom poleringen og de slites da ikke så fort. Første gang kjøpte jeg bare 2 av hver og blei litt knølete å polere en hel bil og de ble fort oppbrukt

Og kjøp en maskin som har litt watt. Jeg har en Krauss 500w og merker at den er litt liten til tider

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive