Gå til innhold
hanso

Hva bør man handle av produkter på USAtur?

Recommended Posts

hanso    0
hanso

Hva er det lurt/lønnsomt å kjøpe i Usa av bilpleieprodukter? Blir ikke mer enn å fylle litt tomrom i en koffert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Kanskje en maskin, om du får eu specs..

Vet ikke, men det var det som ramlet inn i farten.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Handlet en del maguiars og påføringspads, dekk børste osv, men spørs litt kor du er. Finner masse CG sikkert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammut89    105
mammut89

utenom bilpleieprodukter kan jeg anbefale å hamstre gilette høvler, tar liten plass . går ikke ut på dato og blir ca halv pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
seidl    0
seidl

Har du en amerikansk adresse å shippe til så kan handle mye billig på nett, autopia-carcare.com har bra utvalg. Skal selv til florida om et par uker å har handlelista klar :)

Endret av seidl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Extratyggis    0
Extratyggis

Slenger meg på her, skal til carlsbad i california nå på onsdag :) Ser man får Flex XC 3401 til rett over 2000 kroner, det må jo være en god deal :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Slenger meg på her, skal til carlsbad i california nå på onsdag :) Ser man får Flex XC 3401 til rett over 2000 kroner, det må jo være en god deal :thumbup:

Bare forsikre deg om at den går på strømnettet her hjemme :)

Hvis den er laget spesifikt for 110V så kan jeg love deg at en omformer som tåler effekten og ikke går varm med en gang kommer til å koste mer enn en ny XC3401 her hjemme :(

Men mange produsenter lager jo utstyret så det kan bruke 110-240V, bare kabelen/støpselet som skiller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hanso    0
hanso

SoftBuff Foam Pads er vel også lurt å kjøpe? Både cuttting, pilish og finishing kanskje?

Har vært inne og sett på Meguiars.com og sett på produkter og priser. Noe dyrt og noe billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ugn    7
ugn

Som skrevet over, da må du passe på å kjøpe 230V-modellen, da 3401 etter min erfaring er enten 110v eller 230v.

750705087_o.jpg?nc=498

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cobber    4
Cobber

Autogeek.net sender ekspress til den adressen du måtte ha mens du er i USA. Jeg fikk varene neste dag (Florida)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig