Salcin

Nanolex Skinn og Tekstil

Noen som har erfaring med dette produktet her? Har søkt litt på forumet, men funnet fint lite... Må ha noe behandling for og motstå flekker/søl i mine egne delskinn seter, og tenker da selvfølgelig hovedsakelig på stoffet! Hvor motstandsdyktig er dette mot søl? Og hvordan er det og påføre? Og ikke minst, hvordan er holdbarheten?

Har vært borti seter behandlet med Nanolotus før og ble imponert, og kan Nanolex hevde seg mot det? Håper noen som har prøvd begge eller i det minste Nanolex produktet har noen svar :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med dette produktet her? Har søkt litt på forumet, men funnet fint lite... Må ha noe behandling for og motstå flekker/søl i mine egne delskinn seter, og tenker da selvfølgelig hovedsakelig på stoffet! Hvor motstandsdyktig er dette mot søl? Og hvordan er det og påføre? Og ikke minst, hvordan er holdbarheten?

Har vært borti seter behandlet med Nanolotus før og ble imponert, og kan Nanolex hevde seg mot det? Håper noen som har prøvd begge eller i det minste Nanolex produktet har noen svar :-)

Tror absolutt Nanolex kan hevde seg mot Nanolotus ja, skulle vel bare mangle...

Sprayes på rengjort og tørt underlag, la stå natta over, eller til underlaget er tørt.

På tekstiler skal det tåle 20-40 maskinvask, men ikke så lett å sammenligne med bilseter.

Slites mekanisk.

Når det gjelder motstandsdyktighet så vil dette variere forholdsvis mye, alt etter som hvilket stoff/underlag det er snakk om.

Hvert enkelt fiber beskyttes av en ekstremt tynn "hinne". På gamle seter med store "firkanter" i tøyet, vil væsken renne gjennom, mens på tettere stoff vil effekten bli det motsatte.

Dagens utgave er løsemiddelbasert, og mer effektiv enn den forrige vannbaserte utgaven.

PS: Kommer snart kampanjepriser, også på disse produktene...

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da får jeg vel smøre meg med tålmodighet og vente på kampanje priser :-) takk for info! Kommer til å legge med noen flere microfiber også, er det noe det også kommer kampanjepriser på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da får jeg vel smøre meg med tålmodighet og vente på kampanje priser :-) takk for info! Kommer til å legge med noen flere microfiber også, er det noe det også kommer kampanjepriser på?

Vil gjelde hele nettbutikken.

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive