BjörnB

Ny høytrykkspyler - kanskje Kranzle?

Hei sparer til ny høytrykk spyler og trenger tips til hva jeg skal velge, har karcher 6/15 cx plus! Burde jeg ta varmt eller kaldt spyler? Tar på meg noen små jobber med og vaske bil så må være en god spyler må si jeg ser veldig mye Kränzle sine og tenkte og prøve noe nytt isteden for ny karcher :) håper jeg la posten i riktig tema ny her så admin for rette opp vis det er feil sted :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en Kränzle selv. 1152 TST.

Kjøpte først en Nilfisk p160, men ble skuffet over koblingen til lansen, som var slarkete (plast). Føltes helt jalla. Mulig det er bare jeg som synes dette, har ikke sett noen andre på forumet som har klagd over dette og i butikken sa de dette var helt som det skulle være. Fikk helvet kjøpet uten sure miner.

Kunne fint klart meg med en Kärcher til 2-3 tusen tror jeg, og det er mye bra tilbehør til Kärcher. De har bl.a. billig skumlanse som funker bra. Men det er ikke alltid fornuften seirer, av og til må man jo bare kjøpe det man VIL ha, ikke det man KLARER seg med :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en Kränzle selv. 1152 TST.

Kjøpte først en Nilfisk p160, men ble skuffet over koblingen til lansen, som var slarkete (plast). Føltes helt jalla. Mulig det er bare jeg som synes dette, har ikke sett noen andre på forumet som har klagd over dette og i butikken sa de dette var helt som det skulle være. Fikk helvet kjøpet uten sure miner.

Kunne fint klart meg med en Kärcher til 2-3 tusen tror jeg, og det er mye bra tilbehør til Kärcher. De har bl.a. billig skumlanse som funker bra. Men det er ikke alltid fornuften seirer, av og til må man jo bare kjøpe det man VIL ha, ikke det man KLARER seg med :)

ja hehe men er litt usikker på BAR og vannmengde pga noen har høy bar men lav vannmengde og lav bar med høy vannmengde hehe blir ikke klok

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til bilvask er det vannmengden som teller, mer vannmengde, desto bedre er spyleren å vaske bil med.

Jeg har 2160TST med 160bar og 660l/t, og er knallfornøyd med den spyleren :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til bilvask er det vannmengden som teller, mer vannmengde, desto bedre er spyleren å vaske bil med.

Jeg har 2160TST med 160bar og 660l/t, og er knallfornøyd med den spyleren :-)

ok takk for svar da ble jeg fort litt klokere, hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kranzle 1151t. 600 liter i timen. Gir bra med vann den. Angrer ikke på det kjøpet. På verkstedet jeg bruker er det en karcher av det mandige slaget. Gir 900 liter i timen. Tro meg, vannmengden har alt å si. Trykk er langt i fra like viktig.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk for svar da ble jeg fort litt klokere, hehe

hvor mye skal jeg legge ut karcher for salg? kjøpt ny 2013-10-18 har double lance og skumkanon som tilbehør

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modell er vel viktigst.

Rundt 50-60% av dagens nypris er vel naturlig.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye skal jeg legge ut karcher for salg? kjøpt ny 2013-10-18 har double lance og skumkanon som tilbehør

Dagens nypris minus 40-45% bør være mulig å få, hvis spyleren er lett brukt og pen. Skriv om frakt er inkludert, eller om kjøper betaler denne.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett på Kränzle Quadro serien kansje litt overkil men virker som en bra spyler hehe

Endret av Nexenvon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive