Gå til innhold

Norwegian Chemical Technique


stove

Recommended Posts

Hei,

Lurte på om noen her på forumet har erfaring med overnevnte. Renomé Cleansealer og renomé hardsealer fra Norwegian Chemical Technique. Er i ferd med å gå tom for AG greiene jeg har (endelig;), og skal handle inn noe nytt nå som våren nærmer seg (burde nærme seg iallefall).

Har ofte litt sansen for ting vi klarer å koke sammen her på berget, så er litt fristet til å prøve greiene fra NCT. Men i og med at bilen er forholdsvis ny, ville det vært litt ergerlig om disse produktene var noe som krøllet sammen lakken, og tærte hull i karoseriet.

Ingen som har opplevd noe slikt?

Alternativt tenker jeg på duragloss serien, 101, 105, 111. Disse har fått varm omtale her på forumet, så det er vel et helt trygt valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nytt for meg også det der..

ja Duragloss serien er bra saker. gjør ikke mye feil ved å velge de..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

NCT- nettsider

For de som vil lese mer... om noen har testet dette så si ifra da... var litt lite info der syntes jeg om produktet, mulig det er bra saker, men hvem vet...

Den ene sealeren skulle jo være veldig god mht salt, og hvis den holder i 6-9 mnd, da er den sikkert veldig bra..

Samme som Duragloss sin 501 båtpolish, den er også bra mht salt

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke vært lett å finne noe særlig info om disse produktene. Det eneste jeg har funnet har vært på et annet forum, og da mest om andre rustbehandlingsprodukter fra firmaet. Virker kanskje som det er tryggest og gå for noe av de mer annerkjente produsentene.

http://www.offroad.no/forum/lofiversion/in...t31890-200.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...