Gå til innhold

S*tans måker og ymse lakserende fugler->


Marius1

Recommended Posts

Etter gårdsdagens Opaque "blikjentkveld" så den nyfolierte hondaen aldeles vakker ut. Men i kvell kommer jeg hjem til en god klætt på venstre forre hjulbuepanel som har ligget en god stund og morknet, dette resulterte jo i at No Gloss måtte frem hall 12 på kvelden og de nye naboene lurte på hvilket nabolag dette var, men nok om det :rolleyes: . Er det noen som har erfaring med de billige overtrekksdukene til Hamron og de? Ser SV selger noen for 4k++ men så skummel er ikke måka vel...eller? :ph34r:


Altså vi er her : http://www.jula.no/bilovertrekk-619203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har folie på bilen er det vel ikke så nøye om trekket er dyrt eller billig, lakken blir jo beskyttet av folien.

Måkeklatter kan jo lage stor ugagn på lakk hvis det får ligge litt, aner ikke hvordan det påvirker folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har folie på bilen er det vel ikke så nøye om trekket er dyrt eller billig, lakken blir jo beskyttet av folien.

Måkeklatter kan jo lage stor ugagn på lakk hvis det får ligge litt, aner ikke hvordan det påvirker folie.

folien er jo matt så lakken under er forrige uke for min del nå, og er enig med kristoffer. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folien er jo matt så lakken under er forrige uke for min del nå, og er enig med kristoffer. hmm..

Jeg er også enig med kristoffer, men når du har folie på bilen skal det noe til for at trekket klarer å lage riper i lakken.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med kristoffer, men når du har folie på bilen skal det noe til for at trekket klarer å lage riper i lakken.. :P

man vet aldri :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...