Concours.no

Helgetilbud hos Concours 21-23. mars

Endelig fredag og vi feirer med tilbud på RG2000 rensemaskin, kun kr 1699 til og med søndag 23. mars. Husk at denne er lett å selge inn hos bedre halvdel siden den kan brukes til så mye mer enn bare i bilen og som vanlig lar tilbudet seg kombinere med DCN-rabatten :)

RG2000 Rensemaskin hos Concours.no

rg2000-rensemaskin.jpg

Endret av Concours.no
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbudet jeg har gått og ventet på! :D

Dette er vel samme som SS rensemaskinen, bare rebranded? PM er også sendt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbudet jeg har gått og ventet på! :D

Dette er vel samme som SS rensemaskinen, bare rebranded? PM er også sendt.

Det er den maskinen som blir kalt for SS rensemaskin ja. Den har vel egentlig aldri hatt noe annet med SS å gjøre enn at de var de første her i landet som solgte denne maskinen. Vet det var en her som skaffet denne fra Nederland før den var å få tak i her.

Knall bra tilbud ihvertfall!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest den tråden :). De han kjøpte den av (CG Eu) har vært utsolgt ganske lenge nå av en eller annen grunn. Er vel snakk om noen hundrelapper å spare hvis jeg ikke husker helt feil, men har da selvfølgelig ikke 5 års reklamasjonsrett.

Edit: Finner ikke skumdemper i nettbutikken deres, er det et must hvis jeg skal bruke den med Green Clean?

Endret av Fornavn Etternavn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest den tråden :). De han kjøpte den av (CG Eu) har vært utsolgt ganske lenge nå av en eller annen grunn. Er vel snakk om noen hundrelapper å spare hvis jeg ikke husker helt feil, men har da selvfølgelig ikke 5 års reklamasjonsrett.

Hadde ikke vurdert å kjøpe denne fra utlandet når den selges til så god pris av forhandlere her som også har meget god service.

Det er faktisk mange goder ved å kjøpe slike ting i Norge og ikke minst når man kjøper av en som er forhandler på DCN. Det er noe med folket her på forumet som er ganske unikt. Dette gjelder både forhandlere og medlemmer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette passet jo lommeboka SÆRS dårlig...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh....har så lyst å handle denne.. men ble jo makita og trenger mezerna polish også..livet er vanskelig til tider haha! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive