Dag/Swissvax

Åpningsfest av nytt Swissvax senter 7. juni!

79 innlegg i emnet

Hei alle sammen :)

Vi har vokst ut av våre nåværende lokaler og har derfor måttet finne oss nye lokaler her på Lillehammer. De er nå lokalisert og kontrakt underskrevet.

I løpet av våren står 500 kvadratmeter klare med lager, vaskehall, bilpleieavdeling, butikk og kontorer ferdig. Vi har jo fått flere agentuerer under oss og må ha mer plass. Vi gleder oss veldig og føler at vi nå har funnet et sted vi kan (endelig!) bli værende lenge framover.

Det vil bli grand opening lørdag 7. juni med demonstrasjoner, gode tilbud, åpent senter/vaskehall for kunder og besøkende, lett servering, +++ Rune fra Rupes dukker også opp med demo og gode kampanjepriser. Fint å etter hvert få vite litt om noen vet de kommer, men ikke noe krav om påmelding av noe slag, så det er lov å være impulsiv :)

På kvelden vil vi til å rigge opp til hyggelig sosialt samvær med litt musikk, samt dekke opp med langbord inne på senteret og servere grillmat og alkoholfri drikke. Om noen vil ta med seg en øl eller to så er det ok da dette er et lukket arrangement. Etter å ha kost oss der noen timer tar vi oss en liten byrunde som en perfekt avslutning. Her vil vi ta 100,- av hver deltaker til å dekke mat, drikke og grillkokker - OG man må melde seg på for å bli med. Vi lager en egen liste på dette snarlig.

Som på våre kurs, kommer vi til å forhandle fram gode rompriser, campingpriser, etc for de som må overnatte, mer info kommer.

Dette blir årets bilpleieevent i innlandet folkens, sett av lørdag 7. juni - dette blir stas :D

Mvh Team Swissvax

Endret av Dag/Swissvax
7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes så hyggelig ut, at jeg tror jeg må ta turen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette i pins n?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det tror jeg jammen det er.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fillern, er i utlandet med jobben da :\

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende, hvor i Lillehammer ligger de nye lokalene?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på gode nettpriser under åpning også da.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:fun::thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en ting verdt å få med seg dette her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere fra området her som skal oppover, kanskje vi skulle samkjørt litt? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må jeg bo nordpå når det skjer ting sørpå? :P fikk skikkelig lyst til å dra nedover...men samboern blir å flippe sidelengs om jeg drar :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere fra området her som skal oppover, kanskje vi skulle samkjørt litt? :)

Hørtes ikke dumt ut:P Sjekke om den helga er ledig først.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en tur til Lillehammer i pinsa høres det ut som :-)

Endret av rogersolmyr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må jeg bo nordpå når det skjer ting sørpå? :P fikk skikkelig lyst til å dra nedover...men samboern blir å flippe sidelengs om jeg drar :P

Ta med sambo da vel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe spa-hotell i området? Da kan jeg legge turen dit med kona for så å plutselig oppdage at det skjer noe bilgreier samtidig :-)

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe spa-hotell i området? Da kan jeg legge turen dit med kona for så å plutselig oppdage at det skjer noe bilgreier samtidig :-)

Årets!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en kar som har skjønt mye :D

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska te Lillehammer i juli så tar sikkert turen innom då.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med sambo da vel :)

hehe ta med hele familien..ingen dum idè i grunn da hun har blitt smittet av "basillen" om å ha ren bil :) litt værre med 2-åringen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Nice. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive