wanvik

Spørsmål om pads

Jeg lager en post her i steden for å ta det på PM/mail da det kanskje er flere som er i samme situasjon som meg :)

Før jul kjøpte jeg noen billige pads, mener de bare ble omtalt som "Svenske kvalitetspads" eller noe slikt.

Jeg synes de er gode å jobbe med, det er bare èn ting; jeg har glemt hva som var hva, hehe...

Når jeg logger inn på kontoen min ser jeg hva som er hva på 75mm-pads, men finner ikke de større (150mm?) verken i ordrehistorikk eller i butikken.

Tror jeg har både organge, gule og hvite liggende, og har en idè om at orange er grov, gul medium og hvit myk - kan dette stemme?

Huff, dette skulle vært standardisert fra alle produsenter :)

EDIT:

Kom på at jeg så også noen orange(?) med struktur i. Disse har jeg ikke kjent på engang, men mener de også er kjøpt hos Alien?

Endret av wanvik
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også kjenne på padsene og se på strukturen hvor grov den er :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg logger inn på kontoen min ser jeg hva som er hva på 75mm-pads, men finner ikke de større (150mm?) verken i ordrehistorikk eller i butikken.

Fargene er nok like på 75 og 150mm.

Men de er ikkje tilsvarende scholl og uber sine?

Gul grov

Orange medium

Kvit fin

Endret av IvarB
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg i tilfelle ha handlet flere typer, for det er vesentlig forskjell på den store hvite og den lille hvite :)

Polishduden: Jepp, det er det jeg har gjort, men kjenner ikke all verdens forskjell på gul og orange, så ville bare ha det bekreftet for å være sikker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nok den ene medium og den andre en medium/fin. Om du har pads fra andre merker så går det å sammenligne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

80mm pads.

Hvit = hard

Gul = medium/hard

Orange = medium

Blå = medium/soft

Svart = myk

Tror det er sånn ca. :-)

Mvh Alien

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive